3 yıldır sevgilimle ayrılıp barışıyoruz nedeni de gözü dışarda olması?

Benim herşeyi yapma hakkım var diyor senin yok sen yapamazsın sürekli başka kızları arayıp yazıyor alakası olmamış kızlara sen benim eski aşkımdın diyor falan

ona dedim senin bana yaptıklarını sana yapmamı ister misin yaparsın ama seni kırıcam dedi. İlişkideki sorun işte karı kızlar sürekli hepsine askim falan diyor oyle boyle orasından burasından bi seyler uyduruyor cocuk degismiyor bende terk etmekte zorlanıyorum cok sevip deger verdim

1 tane degil 10,15 amacı ne anlamıyorum? Başka başka insanlarla iletişim kurmaktan keyif mi alıyor bana akil fikir verin

3 yıldır sevgilimle ayrılıp barışıyoruz nedeni de gözü dışarda olması?
Cevapla