Tam unuttum diyorum tekrar hatırlıyorum. Eski sevgili nasıl unutulur?

Doğrusu hep aklımda aslında, ara ara düşünüyorum ama olayları aklımda tartarken, düşünürken bile eskisi gibi üzülmediğimi fark edip mutlu bile oluyorum. Kendi yoluma baktım artık ve onun acısını artık unutmuştum. Ama hep ansızın unuttuğum zamanlardan sonra tekrar depresif bir dalga geliyor, üzülmemi sağlıyor. Düşündüğümde cidden üzülecek bir nokta bulamıyorum bile... özlem desen değil, pişmanlık desen hiç değil, geri istemek mi? Hayır, tekrar hayatımda olsa da bir şey değişmez. Belki de onca adımımdan sonra ondan adım almak istiyorumdur, bilmiyorum ama onca olanlardan sonra hâlâ ona karşı bir bağım var gibi hissetmek beni çok rahatsız ediyor... nasıl geçecek bu cidden. Sanki zaman benimle oyun oynuyor.

Tam unuttum diyorum tekrar hatırlıyorum. Eski sevgili nasıl unutulur?
Cevapla