4 ay sonra eski sevgilim yazdı. Sizce neden kendini hatırlatıyor?

Beni terk eden 1 yıllık erkek arkadasim 4 ay sonra fake hesaptan beni denemeye calisti. Sevgilin var mi flortun var mi diye kim oldugunu anladim bu sefer normal konusmaya basladik. ama benimle konusurken hala birilerini takip etmeye devam ediyordu. En son derdin ne benimle diye sorunca seni affetmeyecegim, senin yuzunden senden ayrildim dedim. Beni ortada birakip giden sendin dedim (ailemle bile tanistirmistim o da ayni sekilde). Sen sebep oldun bana kotu davranmasaydin dedi. Ben seni birakmadim dedi. Ancak iliskide tek hataları olan ben degildim kendisi de bana küfür hakaret ediyordu. Ben etmiyordum. Normal konusuyorduk ben biraz uzaklasinca yazmayi kesti. Neden bunu yapiyor hayatima devam ediyordum beni affetmediyse benimle niye iletisim kuruyor

4 ay sonra eski sevgilim yazdı. Sizce neden kendini hatırlatıyor?
Cevapla