Eski sevgilim 4 aydan sonra yazdı, görüldü attım. Bir daha yazar mı?

4 ay önce ayrıldık 1 ay sonra ben mesaj attım cevap vermedi şimdi yazdı ben de görüldü attım bir daha yazar mı ne olur

Eski sevgilim 4 aydan sonra yazdı, görüldü attım. Bir daha yazar mı?
Cevapla