Eski sevgilim yazdı daha sonra yazmadı. tekrar yazar mı?

arkadaşlar eski sevgilim benden 2 hafta önce ayrıldı. durduk yere. her yerden sildi beni. tam unuttum her şey yolunda dedim. bana yarın buluşalım diye mesaj attı ben de yok dedim oda sen bilirsin dedi. daha yazmadı. yazar mı? ya da niye yazmaz? yazarsa niye yazar? aslına bakılırsa önceden istemiyordum ama şimdi istiyorum. ne yapmalıyım? bekleyeyim mi, yok yazmaz deyip beklemeyeyim mi? malum erkekler biraz değişik ne olacağını kestiremiyorum. yardımcı olur musunuz, lütfen
Eski sevgilim yazdı daha sonra yazmadı. tekrar yazar mı?
Cevapla