Eski sevgilim o kadar zaman sonra niye yazdı, sizce samimi mi?

Eski sevgilim o kadar zaman sonra niye yazdı, sizce samimi mi?
Eski sevgilim o kadar zaman sonra niye yazdı, sizce samimi mi?
Okadar sevgili yaptı şimdi gelmiş özledim diyor amaç ne inanasim yok
Güncellemeler
+1 yıl
Yani bide ingramda takipleşiyoruzda 1 yıldır hiç yazmayip bugün yazması
Eski sevgilim o kadar zaman sonra niye yazdı, sizce samimi mi?
Cevapla