Diyelim ki sizi beğenen bir karşı cinsiniz var ve sizinle iletişime geçebilmek için sizden numaranızı istiyor.
Bu hareketle o kişi, gözünüze özgüvenli biri olarak mı gözükür yoksa çantada keklik olarak mı? 💥

Diyelim ki sizi beğenen bir karşı cinsiniz var ve sizinle iletişime geçebilmek için sizden numaranızı istiyor.
Bu hareketle o kişi, gözünüze özgüvenli biri olarak mı gözükür yoksa çantada keklik olarak mı? 💥

İkisi olarak da görmem numaramın istenmesi bir ilişki teklifi değildir. Bazen insanın sohbetini seversin ya da ilgini çeker. Benden numaramı istiyorsa veririm ve ne olacağını merakla beklerim.
Elbette illa ilişki teklifi olacak diye bir şey yok ama tanışmak için ilk adımdır.
Özgüvenli demem ama rahat relax bir kişiliğnin olduğunu düşünürüm kasmıyor ne güzel derim 😅
Rahat bir insan da denebilir evet. 😃
Numara isteyen bir kıza basit gözle bakmam. Ama kimseye numara vermiyorum. Sahte umutlar vermeye gerek yok. Allah bizi, sahte umutlarla kandırmaya çalışan insanlardan korusun.
Amin...
Saygı çerçevesin nazik bir şekilde istemesi çok normal bir şey ama kadınlar istediğine göre yorumlar bunu. Canları isterse sapık canları isterse beyaz atlı prens diyebilirler.
Kesinlikle katılıyorum. Karşıdakinin yorumuna bağlı daha çok bu durum. Ama kim olduğuna da ekseriyetle bağlı işte.
Bu çok kötü bir durum bence. Şöyle ki şahsen direkt numara istemem örnek veriyorum bir mekanda kahve içip sohbet etmek istediğimi ifade ettikten sonra karşı tarafın daha rahat hissedeceği şekilde iletişim kurmayı tercih ederim. Fakat bu kahve talebi illa flört olmak zorunda değil işte burayı ıskalıyoruz bence yani bir insanı tanıma fırsatı olarak görmek daha samimi.
Katılıyorum. Tanıdıktan ve o güveni aldıktan sonra numaralasma da illa ki olur bir noktada.
Tanıdık olsa zaten kolay. Benim bahsettiğim hiç tanımadığınız biriyle olan bir durum. Yani bir mekanda biriyle gerçekten tanışıp arkadaş veya başka bir şey olmak çok zor bu şartlarda.
Öyle gerçekten. Sosyal medya uygulamaları da bu yüzden ön planda zaten. Direkt numara vermek yerine önce oradan konuşmak çok daha kolay ve güvenli geliyor insana.
Elbette fakat dışarda biriyle tanışmak için kadınlar özellikle karşı taraftan kusursuzu bekliyorlar aksi halde yok karaktere önem veriyorum tip bir yere kadar gibi yorumların hepsi yalan yani.
Tip önemsiz diyenlere inananlar var mıdır ki hâla 😃
Herkes önemser ama en önemli şey olmamalı. Kadınlar kendilerini süründüren erkekleri seviyor yani arz talep diyorum ben buna :)
Rica ediyorum o klişeden de çıkın yahuu, kimsenin alnında bu beni süründürür şu beni süründürmez yazmıyor. İlla ki bir noktada anlaşılıyor, o zaman da inatla devam etmek isteyen hemcinslerim olduğu kadar kendisine yapılan en ufak saygısızlığı tolere edemeyen hemcinslerim de var. Yani taş var taş var.
Genel olarak demek istedim affedersiniz. Yoksa elbette istisnalar var. Açıkçası bu yüzden birilerine karşı adım atma hevesim kaçıyor yani kimse samimi bir şekilde yaklaşmıyor herkes maskeli çünkü.
Cesaret lazım tabii ki.
Bu iş sadece erkekte veya kadında bitmiyor. İki tarafta buna açık olmalı. En azından saygı çerçevesinde ret yiyebileceğini bilmeli ama açıkçası bunu bilmek imkansız. Burası Türkiye linç bile edilebilirsiniz.
Cevap
7Cevap
Benim için fark etmez numara istemesi bir kriter değil benim için..
kim olduğu ne şekilde istediği ve nerede istediğiyle alakalı
Sizinle tanışmak isteyen ve sizden hoşlanan birisi olarak düşünün.
benim için sadece isteği olan ve gayet de doğal bir sebebi olan biri olarak görünür, demek ki benle bir düşüncesi var der geçerim. anlam yüklemek için iletişim kurmak gerekir.
Doğru.
ayrıca çabuk elde edilen çabuk harcanır , benden sana tavsiye
Kesinlikle buna da katılıyorum 😃
verilen değil hak edilen ol
Gayet medeni bir davranış bence tabi isteyiş tarzıda önemli. Kötü düşünmem aksine hoşuma gider net olması.
Ay nefret biri yapar😀ne demek numara istemesi jjsjs çarparım adamı
İsteyen kızı ben cesur bulurum hatta beni etkiler
Kendisi William Wallace kadar Aslan yürekli gelir bana
Normal bir şey. Herhangi bir şey hissetmem.
Özgüven akıyordur :P
Kim olduğuna bağlı çiçeğim 😄
Öhöm öhöm ahshsjs
sartlara bakariz sayin bilge hanim
yavvvsak yapar
😂😂😂 gerçekten sizden hoşlanan biri olamaz mı peki?
Doğru. 😃
Basit
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?