Bugün bir erkeğin otobüste tanımadığı kıza, çok güzelsin diyerek iltifat edip numarasını aldığına şahit oldum, yaşadığım mistik olay.😑

Bugün bir erkeğin otobüste tanımadığı kıza, çok güzelsin diyerek iltifat edip numarasını aldığına şahit oldum, yaşadığım mistik olay.😑

Bu kadar kolay mı ya bi çok güzelsin demeyle numara vermek falan ne basit kızlar var basit mi desem saf mı desem bilemedim o zaman herkes çok güzelsin desin kıza vermediği erkek kalmaz
Kızdın şaşırdın mı
kıskandın mı
ayıpladın mı anladmadım
Bilemeyn
Bilmek istiyorum hsjsj
Cevap
16Cevap
Nedenini sorarım..
bu tarz şeyler ben etrafımda görmüyorum galiba sadece
İlk kez bende şahit oldum.
O değil de kızın numara vermesi daha çok garibime gitti kfkfkc
Veresi gelmiş ablam nebilim
E nerde tanışacak, nerde numaralaşacak bu insanlar? Sorsan sanaldan sevgili olmaz, sanaldan numara verilmez. E reelde numaralaşmışlar işte, nerde numaralaşacak bu insanlar :d
Başka bi evrende olabilir en kötüsü.
1 kere istediler vermedim, bundan sonra da vereceğimi sanmıyorum.
Numaramı hiç kimseye veremem çünkü yeterince arayanım var.
Sizde vermeyin zaten dışarsı dolandırıcı kaynıyor.
Biz size döneriz ahsh
Yorumlarda ne kadar kezban var ya. Eli yuzu nıyetı ıyı olan bırısı sadece tanısmak ıcın ıstese sesinizi başınıza atarsınız
Niyeti iyi biri neden tanımadığı kişiden numara istesin hayır mı yapacak?
Bırısıyle tanısmak istiyor ne yapsın numarasını istiyor oda
Yorumlara baktım aşırı gıcık oldum
Kalk s. git sapık gibi istiyorsan derim herhalde başka ne diyicem ki
Vermem hangi köyün delisi kim bilir 😂
Ağzının üstüne lahmacun küreğiyle vururum
Ne münasebet derim muhtemelen
War war bi yerlerde problem
Numaramı paylaşmam
Yani verilebilir abartmayın
Vermem.
Vermem
Tokat atarim
Duruma ve kişinin yaklaşımına göre olabilir
Tanışmak için bu gerekli
Denerim
Faturayı ödeyecek ise tabiki veririm.
Normal olay
Geek yok
İşe yarıyor mu
Al derim
Al birader derdim
Bravo.
Eyw kardeş
Hahxdhx
Vermem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?