Güzel bir ilişkiye sahipken neden bunları yaşıyorum anlam veremiyorum?

Sevgilmle 6 yıldır tanışıyorz 2 buçuk yıldırda çıkıyoruz ilişkiyi aileler biliyor ayrılmak istemiyor seviyor ama ama ilişkiyi toplamak gibisinden ara vermek istiyor ama kafam çok karıştı çünkü cidden bir hatam kusurum olmadı hatta mesafe olduğu için yoruldu büyük ihtimal ama anlam veremiyorum kusurum olsa anlarım dicem fakat yanlışım da olmadı genlde böyle durumlarda kişi ilk önce bir düşünür hatamı ettim bir yerde de kırdım falan diye bende ilk önce sakince bunu düşündüm sevmediğini söylemiyor seviyorum diyor ama olgunlaşmak amaçlı ara vermek hayatını tamamen bana bağlıyorsun ben ölsem misal ne olucak sana uzak mesafe diyor yani kafam çok karışık sizce ne yapmam lazım yani kendimi o kadar kötü hissediyorumki ve şu sıralar ciddi anlamda bazı konularda sorunlar yaşıyoruz ailecek ve ona cidden yansıtmak istemedim onu alttan aldım yinede bu haldeyiz. bu olayıda yaşadığım için kendim için fikir almanın en azından yanlış karara varmamak için buraya yazmak fikir almak doğru diye umdum hiçteyse içimi dökmüş olmak açısından. doğru yolu düşünmek için yazdım

Güzel bir ilişkiye sahipken neden bunları yaşıyorum anlam veremiyorum?
Cevapla