Mutlu olabileceğim ilişkiyi de bok ettim, ben niye ilişki kuramıyorum?

Bi tebrik alırım arkadaşlar

Güncellemeler
1 yıl
Arkadaşlar neden diye sormuşsun zamanlama sorunu yaşadık ayrılalı 2-3 ay olmuşken karşılaştım o yüzden yoksa konuşmak isterdim uyumluyduk yani ama yarabandı moduna gidebilirdi hoş olmazdı
Mutlu olabileceğim ilişkiyi de bok ettim, ben niye ilişki kuramıyorum?
Cevapla