Merhabalar benim bir konuştugum var ama uzaktan 2 aydır konusuyoruz hiç bulusmadık flort gibiyiz bı gece seytan dürtü fake hesaptan denedim sizce normal mi birsey sorcak sandım vs dedı ama hıc guvenemedım

Merhabalar benim bir konuştugum var ama uzaktan 2 aydır konusuyoruz hiç bulusmadık flort gibiyiz bı gece seytan dürtü fake hesaptan denedim sizce normal mi birsey sorcak sandım vs dedı ama hıc guvenemedım

Yalnızlığı tercih etmeden önceki ilişki günlerimde şimdiye kadar beni deneyebilen sevgilim bile olmadı. Neden biliyor musun? Denemeye bir tarafları bile yemedi çünkü. Benim adam gibi adam olduğumu biliyorlardı. Partnerinizi seçerken lütfen biraz daha düzgün seçimler yapın. Adamın çapkın bir sırtlan olduğunu daha profil fotosundan anladım.
Masum tarzdakılerde aldatıyor tipe bakıyoruz dıye napalım
sanaldan size yazan herkese yazıyordur, bu kızda olsa erkekte olsa böyledir, hadi makul karşılayalım olabilir insan sevgili arıyor olabilir, ancak her gelen mesaja bu tepki veriliyorsa ölçü yok demektir. 100 kişide yazsa bu yine konuşur. kesin atın
Dogru ergen konusunda haklımı
böyle mesajlara cevap vermeyen erkek cindir o yüzden denemen hayrına olmaz çünkü hepsi oltaya düşüp fingirdeyecektir erkekler aç köpek gibidir en düzgünü bile yani zarf at 8 senelik sevgilisi olsun sana çok değer veren flörtün bile olda oynaşacak yüz verecektir
Neden yaa
B n cok kkıskcm
Cevap
3Cevap
kaç yaşındasın ya 7 mi fkdldl denemek mi kaldı zöxlz
Ahahaah ama sonucta yedi oda gelecek kolay alınmıyor ınsan haytına denemek gerekır ne kaybetcenkj sonucta
Amac ne yani denemek falan cok sacma sevgilin hakli ergen demekte
İyide oda hemen ıstek atar atmaz döndu hazırda beklerr gibi napıyım güvenıyımmı
Ben ergenim ama en azından kardeşim deılım dedım bende
(Yvsk)
Olsun 2 ayadamı saygısı yok
Beni sakın denemeyin 1000 kişi olsa 1001 inci ye yürüm
Al işteeee
Kimse kalmasın adam kalsın denemeye devan
Fake hesap bariz çocukluktur. Bunu yapma ya
Ya benım deıl arkadasın var beya takıpcılı
Kız ark ıcın ıstemıstım ama kendımde bır denıyım dedım
Tanımadığim için konuşmam
Konusmus o hatalı
Güven olmaz ağa wijxbdicb
Dımı sonucta cevap verdı soyledım denedım dıye bana liseli ergen falan dedı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?