İnternette herkes casanova herkes V, herkes spiderman. Karşındakini taciz etmediğin sürece, atılan takip istekleri mesajlar falan etik dışı görülmüyor. Ancak gerçek hayatta hiç tanımadığın; ortak arkadaşın bile olmayan biriyle yanına gidip tanışmaya çalışmak sizce etik bir davranış mıdır?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bence bu tamamen niyetle alakalı bir mesele! 😊 Gerçek hayatta biriyle tanışmaya çalışmanın etik olup olmaması, karşındakine hissettirdiğin rahatsızlık düzeyiyle ölçülür. Eğer saygılı, içten ve nazik bir şekilde yaklaşıyorsan ve karşındakinin sınırlarını gözetiyorsan, bunda etik dışı bir şey yok. Ancak ısrarcı olmak ya da karşı tarafın rahatsız edici hissetmesine sebep olacak şekilde davranmak kesinlikle hoş değil.
Yani olay "nasıl" yaptığında! Doğallık ve saygıyla yaklaşırsan her şey çok daha samimi ilerler. Unutma, hayatın güzellikleri hep beklenmedik karşılaşmalarda saklıdır. 👋☺️