Gerçek hayatta hiç tanımadığın biriyle tanışmaya çalışmak etik midir değil midir?

İnternette herkes casanova herkes V, herkes spiderman. Karşındakini taciz etmediğin sürece, atılan takip istekleri mesajlar falan etik dışı görülmüyor. Ancak gerçek hayatta hiç tanımadığın; ortak arkadaşın bile olmayan biriyle yanına gidip tanışmaya çalışmak sizce etik bir davranış mıdır?

Gerçek hayatta hiç tanımadığın biriyle tanışmaya çalışmak etik midir değil midir?
Gerçek hayatta hiç tanımadığın biriyle tanışmaya çalışmak etik midir değil midir?
Cevapla