♾️ Karşı cinsin gülüşü mü daha güzeldir sizin için, yoksa gözleri ve bakışları mı? ve sizin bakışlarınız gülüşünüz güzel midir?

Gülüşü
Gözleri
Sevdiğim kişinin ikisi de güzeldir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
♾️ Karşı cinsin gülüşü mü daha güzeldir sizin için, yoksa gözleri ve bakışları mı? ve sizin bakışlarınız gülüşünüz güzel midir?

Ben bi erkeği sevdiysem bana O'nun her yeri çekici gelir, hiç ayırmam fakat sevdiğimiz insanın en çok gözlerinde buluruz kendimizi bence. Hoşlanmaya meylim olmadığı için normalde herhangi bir erkekten etkilenmiyorum, ben de güzel sayılırım ama tabiki güzellik de göreceli bir kavramdır 😎
Benim için her ikisi tabi ama gülüş güzel olunca daha etkiler Ve ben bu konuda şanslı ve mutluyum ben gülerken gözleri kısılan 😍 gülüşünede bakışınıda aşık olduğum🥰 adamın sevdiyi kadınım
Gönlüme girdiyse herşeyiyle güzeldir. Benimde bakışım ve gülüşüm güzeldir...
Teşekkür ederim barışçım...☺️🥳🌺
Rica ederim abla.. 🤗🥳🌺
Sevdiğim kişinin her bir ayrıntısı güzel görünür şu daha iyi diyemem
Teşekkür ederim 🙂
Rica ederim :)
Cevap
18Cevap
Sevdiğim kişiyi her şeyiyle gözüme güzel gözükür..
Beni etkileyen göz faktörü, karşımda ki insanla konuşurken ve göz gözeyken göz kırpmam mesela. Bu herkes için böyle eş dost akraba
Gözleri çekici gelebilir ama gülüşü daha çok insanın içini ısıtır. Sevgi dolu bir bakışı vardır içinde kaybolur insan.
Benim için gözler her zaman daha önemli, çekici olan her zaman gözlerdir benim için
Genelde karşı cinsin gülüşü beni daha çok etkiliyor
Ben seviyorsam herşeyi güzeldir.
Hem gözleri hem de o gülüşleri bende ona vuruldum zaten...
Zekasını.. zekası yoksa zaten sempatik olmaz.
@Yas35olcak mantıklı akıllı kadın kaldı mı yaa :)
Seçenekler kafa karıştırıcı ama konu çekicilik. Bence gözler son kararım 😌
Düştükten sonra çekici bulmadıgım bişeyi kalmaz 😅
Konuşması... bir erkeği rezil de edebilir vezir de; aynı şekilde kadınları da...
İkiside sevende, sevilende güzel bakar güzel güler;
Sevince ayırt etmiyorsunki.. her hali fizik özelliği güzel geliyor
Gözlerine baktığım da içimin gittiği olmuştu.
Sevdiğim kişinin bakışına hayran kaldım ikimizde sarışın mavi gozluyuz gökyüzü misaliydi o baktığı zmn güldüğü zmn içim kıpır kıpır oluyordu şimdi ise kapkara dalgalı koyu deniz gibi
Sevdiğimi her şekilde çekici bulurum ben
Bakışları tabii ki.
Ben onun gözlerini sevdim. O benim gülüşümü sevdi. Lanet olsun andhsj😂
Karşı cinsler genelde sinsi olduğu için nankörlük gözlerinde anca yansır
Sevdiğim kişinin ikiside güzeldir
Her ikisini de severim ben
ikisi de ama en çok gözleri
Gözler ruhun kapısıdr
Karşı cinsi komple 😂
sevdiğim kişinin ikisi de güzeldir
Ya seviyorsam nefes alışına bile düşerim ki jsjsj
İkisi de çok güzel ama gözler aşkın aynasıdır.
Gözleri çok güzeldi. Ama gülüşü bir başkaydı.
Gülüş daha önemli
Bakışlarını..
İkisi de önemli ama göz bambaşka bir mevzu
Gözlerini...
Gülüşü muhteşem olsa bile gözlerinde biterim ben
Gözlerini...
Gülüşü
Gözleri
Gülüşü
Gözlerinde kendimi bulmak isterim.
Bakışlar ilgimi çekiyor
Bakışlarını
Neresi daha güzelse
Bence her ikisi de
Her ikisi.
Seviyorum
Gözleri
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?