Daha sıralayacaktım da neyse :D Bu sadece bende yoktur diye düşünüyorum. Karşımdaki kişi güldüğünde güzel görünüyorsa sanki kalbi de güzelmiş, dünya iyisiymiş gibi hissediyorum. Böyle güzel gülsün ben de gönlümü kaptırayım, çok mu? :/
Gülüşü güzel insanları daha sempatik, daha çekici, daha güzel, buluyor musunuz?
beyaz dişli çok sakalı (kirli) olmayan erkekleri seviyorum kadınlar saten gülünce güzel oldukları için tabi onca ton makyajdan sonra yüzde akne sivilce siyah nokta bişey kalmıyo fondaten pudra rumel ruj oje derken ohoo o yüzden çok sempatik ve çekici diyebilirim özellikle erkekler :)
gülüşün güzel, sempatiksin diyenler oldu da keşke bunu istediğim insan da farkedebilseydi... ama söylediklerine katılıyorum kişinin bir gülüşü ya da sempatikliği yetiyor :)
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bana göre dış görünüş açısından tek kusurum gülüşüm... Ve gülüş bir insanın her şeyi... O yüzden güzelliğim bir hiç benim için
En İyi Cevaplar