Bunu ben ilişkinin başlarında, ortalarında falan konuşurum daha o noktaya gelmeden önce her ihtimali düşünüp ilişkiyi sürdürmek en doğrusu diye düşünüyorum ona göre de o an yol izlenilir zaten.
Ailesi ile onun arasında olan bir sorun benim yapabileceğim bir şey yok. Kendi ailem olsaydı ben sevgilimden eminsem ne yapar eder orta yolu bulurdum. Sevgilim orta yolu sağlayamıyorsa zaten ilişkiyi yürütmeye gerek yok ben güçlü tuttuğunu koparan erkek isterim yanımda.