Ailenizle tanıştırdığınız erkek/kız'ı aileniz istemezse tepkiniz ne olur ve ne yaparsınız?
Ayrılırım
Devam ederim
Adama göre değişir
Neden istemediklerine bağlı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
ben anneme sordum , anne sen onaylamazsan evleniceğim kişiiy ne olcak şeklinde. valla oğlum kızla aynı yatağa ben girmiycem , banane istediğini al dedi. kafam rahat :D :D
Annene sevgiler 👏👌
öpüyorum yanaklarından dedi
kendi doğrularımla hareket ederim hiç kimse kusura bakmasın onunla bir ömür geçirecek benim yatağımda sevdiğim olması için onun kokusu olması için kimseyi dinlemem :)
👏👏👏👏👏
:) ...
Tesekkurler
Neden istemediklerine bağlı tabiki. İkna etmeye çalışırım. Ama her zaman benim kararlarıma saygı duyarlar ve yanlış karar vermeyeceğimi bilirler. O yüzden kafam rahat.
Bana mantıklı bir açıklama yaparlarsa, doğru düzgün, bağırıp çağırmadan konuşursak dinlerim konuyu... Ailemi ezemem... Beni ezmelerine de izin vermem...
Cevap
14Cevap
Ailem onaylamamışsa mantıklı bir açıklaması varsa ayrılırım.
Saçma sebeplerdense dinlemeyebilirim...
İkna etmeye çalışırım büyük ihtimal basarilida olurum :)
hayat benım.. ben karar verırım.. o bı kere olur...
neden istemediklerini sorarım bilmediğim bişey mi var diye yoksa kuruntuyu sallamam ciddi bişeyse ayrılırım
Nesini istemiyolar diye sorarım.
sorunları çözmek için çabalarım.
Sevgilim olcak kizi annem ister cunku beni tabiyolar.
Aile başta gelir ama , ailede bir yere kadar sonuçta kendi hayatını kuruyorsun
Ailemi silerim Onlarda kim olurmuş. Benim mutluluğum yarı yolda bırakamam ben sevdiğimi
Neden istemedikleri önem taşıyor
Söz verdiğim birini yarı yolda bırakmam
Neden istemediklerine bağlı
Annemi üzmek istemem bilmiyorum :/
Nedeni ve adama gore degisir
Neden isetmediklerine bağlı
ikne etmeye çalışırım ama olmuyorsa terk ederim
Ayrılırım.
O olmzsa kimse olmaz o zaman evlenmem
A dedm
Adama göre değişir
yol veririm
devam ederim
bağlı
Adama göre değişir
ayrılırım
yani
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar