7 aylık ilişkimde erkek arkadaşım benden soğuduğunu ve artık beni istemediğini söyledi. Soğuyan erkek tekrar arar mı?

Pişman olur mu. Evlilik hayalleri kurduğumuz bir insandı. Soguyan erkek tekrar arar mı

7 aylık ilişkimde erkek arkadaşım benden soğuduğunu ve artık beni istemediğini söyledi. Soğuyan erkek tekrar arar mı?
Cevapla