Uzun süre mesajıma dönmeyen birine "takıl kafana göre ya" yazsam trip gibi mi olur?

Takılsın kafasına göre onu mu bekliycem on saat aaaa

Uzun süre mesajıma dönmeyen birine "takıl kafana göre ya" yazsam trip gibi mi olur?
Cevapla