Güncellemeler
+1 yıl
Yani her iki cins için diyorum yaşadığı ilişkilerde
Güncellemeler
+1 yıl
Kadın için kendinden yüksek erkekle sevgili olabilirler mi veya erkekler için kendinden yüksek kadınla sevgili olabilir mi demek istedim
Bu imkansız geliyor bana
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Hayır aşka inanmam
Oldu ama sevgilim vardı o sıra. Gözüm aşktan kör olmuş gibiydi.
Lol mü oynuyorsun
Hayır la ne alaka
Teemo diye karakter vardı da ondan aklıma geldi
Te a mo benimki İspanyolca o yüzdendir
Aynen sonrasında kafama dank etti yanlış sordum diye iş işten geçince çaktırmadan sormaya devam ettim 😅
Sorun değil 👍
Teşekkür ederim yorumun için iyi akşamlar 🙂
Rica ederim iyi akşamlar 💙
benden daha yakışıklı kimse bana aşık olmadı kanka
Güncelledim knk iki cins için de sizden üst olan biri diye düzelttim
Pardon abi benden büyükmüşsün
sorun değil knka :D hayatımda hep beni çok aşan tipler oldu bu sebeple öyle seçici olma huyum başladı ki görsel olarak onun verdiği rahatlıkta hep bu döngüye sokuyor insanı beğenmemezlik ancak inan mutlak mutluluk bu değil huzur veren bir tip değilse güzellik tamamen anlamsız kalıyor gözünde bizzat yaşandı
Birde ne kadar güzelliği artan kız gördüysem o kadar güvensizdi abi çok egoluydu sanırım bu yüzden haklısın
mesela kadınların bile bakıtğı bir tiple olmuştum benden önce 20 erkekle felan olmuştu :))) aşk anlamında dolayısı ile şımartılmış el üstünde tutulmuş gına getirdi :D en sonunda ben yapamıyorum keselim dedim bak gerçekten seviyordu 3 4 ay zor atlattı hazmedemedi ancak bazı şeyler huy olmuş kapris trip sorun olmayan şeyleri sorun haline getirmek ve konuştuğunda ben bunların farkındayım diyerek aynı hız yapması, inan güzellik bir noktada anlamsız kaçıyor ki erkekleri çezbeden tek şey güzelliktir. şuanda da bende mesela simetrik kusursuz güzellerden etkilenemiyorum :D
Abi güzellikleri görürsün de o ortama girmek var işte girişkenlik yok ondan dolayı çevrem yok biraz da asosyallikten
hiç yanaşma kızlarla konuşamamak emin ol özgüvensizlik değildir. ya da konuşmak öz güvenli olmak anlamına gelmiyor. sen vakarlı ol erkek olarak bir duruşun çizgin olsun girdiğin her ortamda kadınlar bakar çünkü etrafta böyle erkek az. her kadına flört potansyeli olarak bakma. böyle isen bunu içinde domine et. istekli davranma bu durum her erkeği basit gösterir bunun yerine işine kariyerine odaklan inan bi kadınla olmak her şey demek değildir.
Bunu yapıyorum abi sadece tecrübe bilgi katmaya çalışıyorum kendime. Güçlü bir karakterim var buna dik duruşu ekleyip üstüne bilgi tecrübe eklemeye çalışıyorum yani kendime odaklıyım. Bu saatten sonra da isteyeceğimi sanmıyorum ilişki falan😅
seçici ol ama bu seçiciliğine hayır demeyi kat kadınlarla konuşurken tanışma iç güdüsü ile konuşma kadınların çoğu senden etkilenen özellikle, istekli olduğunu düşündüğünde geri çeker kadınlar herzaman elde olmayını ister, elde edemediklerini cazip görürler :D
Hayatın afyonunu çözüyorum abi 23 yaşımda anca kafamı bulandıran sorunları çözmek için bir şeyler öğrendim. Ama çok erken henüz iyi olmak için.
ne yaşarsan yaşa erkek cinsi 30 dan sonra herşeyi net çözümlüyor aydınlanıyorsun ve mutluluğun kadın odaklı olmadığını anlayabiliyorsun ancak böyle olduğunda aşkın zirvesine çıkabiliyorsun çünkü dürtülerinden çok mantık akıl ve kalbini kullanıyorsun
Bunu farkına vardım tam da şu aylarda cidden yaşanmışlık kokuyor bu söylediğin abi. Ama tek sıkıntı 23 yaşındayım. 😅
haha bana o yaşlarda diye öğreten olmadığından bizde yaşayarak öğrendik :D ama senin bu yaşta bu bilinçte olman cidden güzel allah mubarek etsin kardeşim.
Eyvallah abi uygulama icraatte sıkıntı var onu oturtmaya çalışıyorum. Kal sağlıcakla yarın işm çok abi teşekkür ederim sohbetin için 🙂
eyvallah kanka kendine iyi bak gecen hayrolsun :D
Yani evet benden iyi bir sevgilim olmuştu
Şaşkınlık cidden
Neden
Olmaz gibi geldi ondan
Var-dı ama bir daha kendimden iyi biriyle cıkmayacağım gereksiz ego ve ozguven
Haa her şeyi başardım havaları falan. Tıpkı hiçbir şey başaramamış birinin özgüvensizliği gibi haklısın.
Evet kesinlikle
Bence her şeyi yapan kişi mütevazi olursa yükselmeye devam eder aksi saçma geliyor.
Evet
Bencede imkansız