İlişkide ara vermek istedim ama resmen yalvardı. Bana ne önerirsiniz?

sevgılımle 2 aydır cıkıyoduk ama artık mesajlara bıle bakmaz oldu üni okuyo ve ders calismaktan bana yazamiyo bile veya bi iletişim konusma gecmiyo günde 10 dk max konusuyoruz ve ben bu ılgısıxlıkten yoruldum ikimizde cok sevıyoruz ama ben gerçekten bu durumu anlayısla karsılayamiyorum onunla en azından bırax sohbet etmek arayıp sormak ıstıyorum ama sureklı ders calıstıgı ıcın bölmek de istemiyorum ama canıma tak etti ve ben ara vermek ıstıyorum dedım böyle iliski olur mu ki zaten yürümez tek taraflı ama cok pişmanım ve bırakmamak ıcın dırendı resmen cok yalvardı kararımdan dönmek de istemiyorum ama cok seviyorum napmam lazim

İlişkide ara vermek istedim ama resmen yalvardı. Bana ne önerirsiniz?
Cevapla