Kendimden küçük birine aşık oldum, tekrar yazayım mı yoksa ondan mı adım bekleyeyim?

Sevgilim varken birine aşık oldum bundan dolayı ayrılmak istedim ama ayrılmıyor benden. Aşık olduğum çocuğa açıldım çok az konuştuk. Tekrar yazayım mı yoksa diğer adımı ondan mı bekleyeyim. Net bir şey söylerse kesin ayrılıcam sevgilimden. İşkence gibi geliyor bana.
Kendimden küçük birine aşık oldum, tekrar yazayım mı yoksa ondan mı adım bekleyeyim?
Cevapla