Sevgilisi olan birine aşık oldum, sanırım artık o da boş değil. Ne yapmalıyım?

Kendimi ondan uzak tutuyorum ama aklımda hep o var. Başkalarından hoşlanmaya çalıştım ama olmuyor, ona çekiliyorum. Şuanki sevgilisiyle hiç mutlu durmuyor, aralarında hiç çekim yok. Geçenlerde arkadaşımla konuşuyordum ve beni izlerken yakaladım, gülümsüyor ve derin derin bana bakıyordu (normalde pek gülen biri bile değil), o şekilde yakalayınca ben panik oldum ne yapacağımı bilemedim, kafamı başka yone çevirip kendi kendime gülümsedim. Ben herhangi bir ortama girince yanında sevgilisi olsa bile muhakkak bana bakıyor. En son sevgilisiyle aynı ortamdalardı ama selamlasmadilar konuşmacılar ayrıldılar mı emin de değilim. Kendimi kötü hissediyorum ne yapmalıyım?

Sevgilisi olan birine aşık oldum, sanırım artık o da boş değil. Ne yapmalıyım?
Cevapla