Ben o kisiye duada ediyorum allah nasip etmiyicegi duayi kuluna ettirmez
O kisi benim kaderim mi?
Ben o kisiye duada ediyorum allah nasip etmiyicegi duayi kuluna ettirmez
O kisi benim kaderim mi?
22 yaşındaydım. 17 yaşında birisiyle görüşüp deliler gibi aşık olmuştum. Küçük olduğum için aramızda ileri hiç bir şey yaşamadık. Terkedip gitmiştim. Ama severek mantıklı sebeplerle. 3 yıl sonra aradım onu unutamadığım için bizim seninle konuşacak bişeyimiz kalmadı dedi. Bende gittim başkasıyla oldum üniyi kazanınca , oda olmuş. söz kıyafetlerine kadar ayarladım. Ondan sonra birisini sevdim ama hep ona aşıktım. Sözleneceğim adamla da ayrıldık. Oda kız arkadaşından ayrılmış. Her içtiğim masada onu anlatır ağlardım. Herkes gelir o gelmez diye. Geçenlerde bi mekana benim orada olduğumu düşünüp gitmiş.. beni sormuş arkadaşlarıma. O kadar dokundu ki bana çıkamam karşısına. Eğer aynı masaya oturursam Kalkamam daha o masadan..
Cevap
3Cevap
Bende birine aşığım vazgeçemiyorum kaderimdeki insan o olduğunu hissediyorum eğer sendede o his varsa öyledir 1 senedirki seviyorum bende iste
Evet
Olabilir bence allah hisettir ben hissediyorum
Eger duada ediyorsan hep kabul olucak demektir bende hep ediyorum çünkü
Bende hissediyorum knk ama aramızda mesafe var birde sevmiyor beni işte
Ayniyiz bendede ayni durum kimseyi istemiyorum diyo banada duygularimi soyledim yalniz kalicam diyo insallah ikimiizinde duasi kabul olur her dua allah katinda kabul gorur
Sen duygularini soyelemedin mi ki
Amin knk inşallah onunda hayatında bir kız var işte üzülüyorum bende ama vazgecmiyorum knk umudumuzu kesmeyelim olucak yani
Söyledim knk beraberdik benden ayrıldı aklında başka kız var diye beni istemiyor yalnız
Sen hangi dualari okuyosun
Ya ben sadece bana nasip et falan diye dua ediyorum knk nasibim kaderimdeki insan o olsun diye ediyorum var mı senin bildiğin mesela?
Yunus peygamberin duasini okuyorum ihlas suresi insirah suresi fatiha suresi
Knk bunları sürekli okumak gerekiyor öylemi
Bunlari oku ben hergun okuyorum ya vedud ya cami esmalarini oku
Tamam knk teşekkürler
Kaderim diye hisssediyorum bir ara okuldayken sacimida oksamisti benim duygularimi soyledim kimseyi istemiyorum dedi
İnşallah kaderindeki insandır knk
Ben onu seviyorum kaderimde olmasaydi dua etmezdim
Aynı bende öyleyim senin gibi bende seviyorum hep dua ediyorum ama işte karşı tarafın gönlü yok bende
Benim biraz farkli kimseyi istemiyorum diyo benden once biriyle sevgili olmus onu cok uzmus ondan yalniz kalmak istioyorum dedi
Oda beni çok üzdü resmen ama gitti başka kızla mutlu şu an belkide seni seviyor olabilir bu çocuk
Gercekten oyle ki dusunuyosuniz duygularimi soyledim bana cok mesaj atmisti ben gecmisiyle ilgili bahsedince cevap vermedi surekli hadi ordan ve gecmsiiyle ilgili konustugum icin beni engelemisti onu cok seviyorum ben duygularimi soyleyince bana hayir demedi gecmisiyle ilgili acisi olduugu icin biraz yalniz kalmak istedigini soyledi istek atmisti resimlerime bakti sonra cikti
Bir ara okuldayken sacimi oksamisti
Ben en son 2 hafta once mesaj atmistim ona sonra da atmadim
Beni sevdigini nasil anliyicam onun mu bana mesaj atmasini bekliyicem
Seviyor olabilir knk ama oda yazarsa emin olabilirsin tam olarak
Onun yazmasini mi bekliyim bu arada vaktimiz dua sayfasini takip edin orada cok guzel dualar var
Allah sevdigi kuluna dua ettiriyorsa nasip eder siz dua edin allaha birakin en guzeli olur
Sizi takip edebilir miyim
Kalbin duasi takip edebilirsiniz ordada cok guzel dualar var
Tabiki cikiyorum gizliden
O sayfa instagramdami knk
Evet guzel dualar var
Saplantılısın bacım yapma bunu kendine
Boşa kurek piskolojik olarak oyle hiss ediyorsun
Biraz daha büyü abisi.
Iyisin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?