Ben birine aşığım 16 yaşından beri. Şu an 19 yaşındayım. O kisi benim alnımda yazdığı için mi aşık oldum? Kaderim mi?

Ben o kisiye duada ediyorum allah nasip etmiyicegi duayi kuluna ettirmez

O kisi benim kaderim mi?

Ben birine aşığım 16 yaşından beri. Şu an 19 yaşındayım. O kisi benim alnımda yazdığı için mi aşık oldum? Kaderim mi?
Cevapla