Üstünden tam 11 ay geçti ama unutamıyorum, nasıl unuturum?

İlk zamanlarda her şey çok güzel geçiyordu beni çok sevdiğini söylüyordu şu yaşıma kadar ilk defa sevgilim oldu onun için çok çabaladım bir gün bir anda trip attı konusmak istedim çözüm bulmak istedim sebebini sordum fakat hiçbirsey demedi ve bir anda yurutemiyoruz olmuyor seni sevmiyorum diyip durdu ve sebebini bir türlü öğrenemedim o ne isterse yapmıştım bir zamanlar unuttum sanıyordum ama şu aralar denk geliyoruz ve tekrardan için yanıyor çoğu şey onunla beraber geldiğimiz sokaklar her şey onu hatirlatmaya başladı onu unutmam icin bir öneriniz var mi

Üstünden tam 11 ay geçti ama unutamıyorum, nasıl unuturum?
Cevapla