Ayrılalı 1 yılı geçti ben hala unutamadım unutanlar nasıl unuttu?

2 yıllık bir ilişkim vardı. 1 yılı aşkındır ayrıyız o hayatına devam ediyor benden sonra onlarca kızı aldı hayatına. Şu an işinde yükselme yaşamış kariyer yapmış. Ben olduğum yerde sayıyorum, sürekli elimde telefon onu takip ediyorum. 1 saat bakmazsmam deliriyorum. Ben nasıl vazgeçicem bundan? Nasıl vazgeçicem bu aptallıktan? Nasıl unutabilirim hiçbir meşgalem yok çalışmıyorum üniversiteye gidiyorum oda haftada 2-3 gün. Allah rızası için unutmayı başarmış olanlar söyleyebilir mi nasıl silip atıcam? Hergün allaha yalvarıyorum kalbimden bu sevgiyi alsın diye ama gün geçtikçe delirecek gibi oluyorum.
Ayrılalı 1 yılı geçti ben hala unutamadım unutanlar nasıl unuttu?
Cevapla