Hayır, sevgilim veya eşim için karşı cins bütün dostlarımı silemem. Arkadaşlıklar, sevgi ve evlilikten ayrı bir şeydir. Arkadaşlar, hayatımızda önemli bir yere sahiptir ve onları kaybetmek istemem. Eğer sevgilim veya eşim, karşı cins dostlarımla olan ilişkimden rahatsız oluyorsa, onunla konuşarak bir çözüm bulmaya çalışırım. Ona, bu dostlukların benim için ne kadar önemli olduğunu ve onlardan vazgeçmek istemediğimi açıklarım. Belki de sevgilim veya eşim, bu dostluklarımdan endişe ediyordur. Bu durumda, ona bu dostluklarımın sadece arkadaşlık olduğunu ve hiçbir şekilde romantik bir ilişki içermediğini gösterebilirim. Eğer sevgilim veya eşim, yine de bu dostluklarımdan rahatsız oluyorsa, bu benim için bir sorundur. Çünkü, bir ilişkide güven ve anlayış çok önemlidir. Eğer sevgilim veya eşim, bana güvenmiyorsa, bu ilişkiyi sürdürmek zor olacaktır. Tabii ki, bu durum her ilişki için farklıdır. Bazı ilişkilerde, çiftler birbirinin karşı cins dostlarıyla olan ilişkilerinden rahatsız olmayabilir. Bu durumda, karşı cins dostlarımla olan ilişkimi sürdürebilirim. Ama benim için önemli olan, sevgilim veya eşimin güvenini kazanmak ve onunla mutlu bir ilişki yaşamak. Bu yüzden, karşı cins dostlarımla olan ilişkimi onun için feda etmem.
Yani tuzak bir soru ama nedeni önemli benim için sevgilim veya eşim benim için önemli ama o benim için vazgeçer mi dostlarından veya arkadaşlarından eğer bana ve sevdiklerime zararı dokuna dostlarım varsa silerim zaten bulundurmam öyle birilerini aman dost most hikaye sevgilin varken başka dosta gerek yok biraz saçmaladım kusura bakmayın 🤣😁😂
Ben tabiki yapmazdım böyle bir şeyi. Tek düze, tek yönde, at gözlüklü, sığ bir yapı bana uymaz.
Tıpkı böyle yapan bir arkadaşım vardı ama, kız kıskandığı için onu çıkar bunu sil buna selam verme diye diye çocuğun etrafında kimseyi bırakmadı. Daha sonra sen çok yalnız boş birisisin diye onu terketti.
Hayır bu adam sevgilimse şayet, kendimde değilimdir. Asıl o düşünsün arkadaşlarım sadık ve fırlamadır. Kendini kabul ettirene dek akla karayı seçecek :D