Eğer arkadaşlarım hali hazırda ondan önce hayatımda varsa ne kadar isterse istesin kesinlikle onları hayatımdan çıkartmam. Sonuçta hiçbirimiz bir lise öğrencisi değiliz böyle ergen ergen talepler bana göre değil.
değişir. Herkesi silebilirim. ama gerekçe göstermesi lazım. zaten sosyal medyayı kisisel olarak kullanmayı bıraktım. iş için kullanıyorum. o sebepten kimin takip ettiği çok da onemli değil.