Ne yapmam lazım çok seviyoruz ve ailesi de çocukta gerçekten çok iyi insanlar ama ailem sırf meslek ve tip yüzünden tanıma fırsatı vermiyor
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılNe güzel vefa bilen bir kadın
Ben bir çok fedakarlık yaptım, sevdim, el üstünde tutuldum, isteseydi canımı verirdim, hayatimin merkeziydi, değer verdim, sevdim çok sevdim ama terkedildim.
Sen elbette ailenin sözünü dinle ancak karşındaki kişiye güveniyorsan, bence tip olayı çok önemli değil, karakter bence tipden önce gelir. Tamamen tipi dış görünüşü paspalsa ailen yakistirmamakta haklı. Ancak mesleği kazancı sana bakmaya evini kurmaya aile hayatı kurmaya yeterli olup, kişiliği karakteri yerindeyse sana olan sevgisi ve maskulen sevdiği kadını koruyan kollayan biriyse kalbinin sesini dinle... ve bu kişiyi bırakma. Simdi derler elini sallasan ellisi o işler öyle olmuyor başkalarının yeşili göze güzel gelir ama daha sonra pişmanlıklar silsilesi yakanı bırakmaz.
Bir seçim yap, çok iyi düşün ve seçimlerinin sonucunu yasa...01 Yorumla
Soran+1 yılBiz zaten ayri kaldık , ben ailemin mutluluğu için kendi mutluluğumdan vazgeçtim ama yapamadım sevgilimde yapamadı intihar aşamasına gelmiş ve biz tekrar barıştık gizli saklı 1 buçuk seneyi geride bıraktık. Ben sevgilime güveniyorum ailesi de zaten kendi kızları gibi görüyorlar beni. Hatta tanışmaya gelelim diye tutturdular fakat ben annemin huyunu bildiğim için kabul etmedim zaten annem kendiside söyledi sakın gelmesinler evime almam her türlü hakareti ederim dedi eder de çünkü çok küçümsüyor ınsanları okumamış mesleği yok diye. Ama helal yoldan para kazanıyor benim için önemli olan bu hatta ev tuttu eşya aldı gel kaçalım diyo 2 3 hafta sonra el öpmeye gideriz tek çocuksun zaten affederler diyor
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.
u +1 yılHayat senin hayatın. Buna ailen değil sen karar verirsin. Eğer mutlu olmanı isteyen bir ailen varsa aldığın her kararına saygı duymalı diye düşünüyorum ben. Yani sonuçta sen sevmişsin ve istiyorsun onunla bir ömür geçirecek olan sensin. Kimse bu kararına karşı falan çıkamaz. Yani kim olursa olsun sevdiğin insanın yanında ol.
03 Yorumla
Soran+1 yıl1 yıldan beri ikna etmeye çalışıyorum ağlıyorum zırlıyorum 😄 ama bir türlü ikna edemedim mesleği kötü diyorlar ama mesleği iyi olsa bile tipinden dolayı yine olmaz , biz o ınsanları istemiyoruz o insanlar iyi değil diyorlar halbu ki tanıma fırsatı bile vermediler ailesi ile ilgili en ufak bir bilgiye sahip değiller çocuğun tipini ve mesleğini biliyorlar sadece başka bildikleri hiç bir şey yok ama çok küçümsüyorlar ama ailesi de kendisi de çok iyi insanlar tanısalar severler ama fırsat vermiyorlar. Sevgilim de ev tuttu eşya aldı yanıma gel kaçalım 2 3 hafta sonra el öpmeye gideriz zaten tek çocuksun affederler diyor ama çok kararsizim
- +1 yıl
Hadi diyelim mesleği kötü tipi kötü ailen niye bu kadar takıyor ki bu durumu. Herşeyden önce o insanı sen seçmişsin sen istiyorsun. Ailenin karışması hoş bir durum değil bence.
Soran+1 yılBizi ayırmak için her türlü yolu denedi hatta dün korkuttum kacicam bak dedim hemen teyzemi aramış çocuğu ara uzak dursun kızımdan diye ya kendiside aramiyor milleti yönlendiriyor. Teyzemde arayıp saydırmış rahatsız etme diye ya ne kadar çirkin hareket bunlar. Artık utanıyorum ailem oldukları için. Ama canıma tak etti kaçıp gitcem
+1 yılKendini bi şekilde sevdirmeye çalışa bilir. Ailenin önünde bir-birinizi nasıl sevdiğinizi açıklarsanız bence kabul ederler. Etmezlersede artık şart koşa bilirsin işte izin vermezseniz başka birisini sevmem kaçarım. Ama sakın kaçma çok kötü bir şey bence sonunda gelip kendini evinizin kapısında bulursun.
08 Yorumla
Soran+1 yılIkna olmuyor işte ne yaparsam yapayım istemiyor tipi ve mesleği yüzünden kesinlikle kabul etmiyor olmaz diyor
- +1 yıl
Valla kanka Allah sabır versin her şey olacağına varır kendini üzme ya kısmet değil belki sen elinden geleni yapmışsın zamana bırak
Soran+1 yılSevgilim ev tuttu eşya aldı gel kaçalım 2 hafta sonra gider ellerini öperiz zaten tek çocuksun affederler diyor ama çok kararsizim annem 10 yıl geçse bile seni vermem diyor ki vermez de eminim o yüzden boşuna beklemektense gitmeyi düşünüyorum sonuçta belli bi zaman sonra yanımızda anne baba çocuk kardeş olmuyor eş oluyor tıpkı şu an anne babalarımızın yan yana olduğu gibi
- +1 yıl
Bilmem yani senin tercehin ama annen baban bundan ötrü seni hiç affetmeyede bilir yani bizi ezdin geçtin bir kafadalarsa işler dahada kötü ola bilir ömür boyu bu yükü omuzunda taşıya bilirmisin?
- +1 yıl
Sen bu çocuğu ne kadardır tanıyorsun? Ne kadardır sevgilisiniz
Soran+1 yılYa ama saygı duymaları gerekir sonuçta ben seviyorum tanıma fırsatı vermeleri gerekirdi ama bunu yapmadılar mesleğe ve tipe göre yarıyıladırlar mesleği iyi olsa bile tipi kötü yine olmazdı dediler ama çocuk çok iyi niyetli tanısalar severler fakat bana başka fırsat bırakmadılar ben her şeyi yaptım onları üzmemek için çabaladım ama onlar bunu anlamadı. Allah korusun anne babama bir şey olsa ben bu hayatta yapayalnız kalırım tek çocuğum kimsem yok ama eşim olsa çocuğum olsa yine bir şekilde hayata tutunurum
Soran+1 yıl1 buçuk yıldan beri sevgiliyiz 8 9 kere buluştuk annesini ablasını gördüm her gün konuşuyoruz yengemde tanıyor yengem de çok sevdi
- +1 yıl
1 buçuk yıl çok az bir süre bence hemen karar verme kaçarsan kötü ola bilir insanlar 4 yıl tanıdıkları adamdan kazık yiyor acele etme birdaha düşün
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
13
Cevap
24Cevap
+1 yılİnsanları mesleğine göre yargılamak kimseye düşmez tipi konusunda tabiki yanına yakışan birini görmek isterler
13 Yorumla
Soran+1 yılBaşkaları yanıma yakıştırmasada olur ben sevdikten sonra millete laf düşmez ki annem bide tek bana değil milletin evlendiği kişilere de laf ediyor bu bunla nasıl evlenmiş diye ya seviyorsam mutluysam el üstünde tutuluyorsam olay bitmistir
- +1 yıl
Hayir olay bitmiyor kucuk hanim ailene saygisizlik yapma annen o senin yanına yakistirmiyosa bitmistirrrrr
Soran+1 yılYok öyle bir şey ya ailem sevgilime iftira bile atti ama ona rağmen çocuk beni bırakmadı her ne olursa olsun onlar benim de annem babam basimin üstünde yerleri var ileride yatalak olsalar bile bakarım diyor saygısızlık yapmıyor merhametli şefkatli biri
- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılbirbirinizi seviyorsanız bence kurun yuvanizi
10 Yorumla Çok üzücü bi durum herseydn önce ailenin bu şekilde ön yargılı ve bir bireye karşı bu şekilde saygısızca davranması
01 Yorumla
Soran+1 yılmaalesef öyle ne yapsam bilmiyorum sevgilim ev tuttu eşya aldı beni bekliyor gel kaçalım diyo 2 3 hafta sonra ailenin yanına gideriz ellerini öperiz tek çocuksun zaten affederler diyor ama kafam çok karışık
zor olur ailen istemezse. geçici bir heves olmadığına eminsen razı etmek için uğraşman gerekecek çok...
02 Yorumla
Soran+1 yılBu devirde varlıklı meslekli tipli birini bulmak kolay fakat karakter için aynı şeyi söyleyemicem bu çocuk beni el üstünde tutuyor ne istesem oluyor dürüst güvenilir verdiği sözün arkasında duran beni mutlu eden biri ailesi de beni kendi kızları gibi görüyor bu durumda sırf mesleği ve tipi için bırakmak istemiyorum
Aşk İlişkileri konusunda 13,6b cevap paylaştı. Ailen niye senin yerine senin alacağın kararı alıyor ki?
Sen sevdikten sonra gerisinin bı önemi yok bence.
Sonuçta evlenip gidiceksiniz kendi yolunuza02 Yorumla
Soran+1 yılTipinin ve mesleğinin iyi olması lazimmis ama helal yoldan kazanıyor benim için önemli olan bu tipini de zaten ben sevdim kimse beğenmesede olur. Ne yaptıysak ikna edemedim sevgilim ev tuttu eşya aldı beni bekliyor kaçalım diyor 2 3 hafta sonra da el öpmeye gideriz tek çocuksun affederler diyor ama kafam çok karisik
- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılOnların derdi tipidir. Nerden biliyosun diye sorma 🤦♀️
013 Yorumla
Soran+1 yılmaalesef ki öyle hem işinide sevmiyorlar seninde mi öyle oldu naptın peki
- +1 yıl
Ayrıldım napıcam.
Soran+1 yılUnutabildin mi mutlu musun şimdi peki
- +1 yıl
Hayat devam ediyor bunlara takılmıyorum artık ben 🤷🏻♀️
Soran+1 yılBen kaçmayı düşünüyorum çocuk evi tuttu eşyayı aldı beni bekliyor ailem de zaten ikna olmuyor her yolu denedik. Yarın bir gün anne babama bir şey olsa tek kalcam , tek çocuğum hem bi zaman sonra anne baba çocuk kardeş olmuyor eş oluyor o yüzden kaçmayı düşünüyorum
- +1 yıl
Yanlış düşünüyorsun aşırı derecede. O eş sen aileni çiğnediğin ve hepten savunmasız kaldığın için seni hakir görecek. Sonra çok pişman olacaksın ayrıca onun ailesinin nezdinde de bir değerin olmayacak. Bütün bunları hesaba katarak kaç.
Ama onlar çok iyi insanlar diye sakın düşünme birlikte yaşamayana kadar kimsenin ne olduğunu bilemezsin.
Küçük bir abla tavsiyesi..
Soran+1 yılTabiki bilinmez ama bunlar bizim aile dostumuzun tanıdığı kişiler, onlara da sordum simdiye kadar kötü şeylerini görmedik kendi haline insanlar dediler ve tanıdığım kadarıyla gerçekten de öyle insanlar hiç karışmıyorlar kendileri de diyor bizim size zararımız olmaz tam tersi maddi manevi destek çıkarız diyorlar çok değer veriyorlar oğlu da beni ezdirecek birisi değil her daim arkamda olur güveniyorum. Bizde kaçma taraftarı değiliz ailesi hep dedi kızım tanışmaya gelelim diye ama ailem kesinlikle istemedi hele annem baya karşı çıktı sakın gelmesinler evime sokmam değersiz insanlar falan dedi bana. Böyle demesinin sebebi de çocuğun temizlik görevlisi ve zayıf olması başka hiç bir neden yok
- +1 yıl
Ne olursa olsun kaçma aileni ezme her yolu dene ama kaçmak bir yol olmasın. Şimdi herşeye ikna olmuşsun itimadın var ama zamanla öyle olmuyor nerden biliyosun deme 🤦♀️
Soran+1 yılYa ama çocuk her şeyi hazırladı ev kiraladı parayı ödedi eşya aldı masrafa girdi şimdi gitmesem yarıda bırakmış olcam ve biz bunun planını yaptık vazgeçersem yarıda bırakmış olcam ve zaten unutamicam sürekli ağlayıp durcam. Biz zaten en başta ailem istemediği için ayrılmıştık ama bende o da çok kötü olduk hatta intihar aşamasına geldi sevgilim , ikimizde yapamadık tekrar barıştık ama yine ikna edemedim o kadar ağladım kaçarım dedim kendime zarar veririm dedim saatlerce ağladım. Sizin onayınızı almak istiyorum yanlış bir şey yapmak istemiyorum bi tanıyın fırsat verin yine fikriniz değişmezse vazgeçerim , sadece 1 kere gelsinler konusun dedim ona rağmen ikna olmadılar ben daha ne yapayım onlar için her şeyi yaptım sırf üzülmesinler diye uğraştım 1 seneden beri uğraşıyorum ama ışık yok 10 sene geçse de vermem diyor inat etti banada başka yol birakmadi
- +1 yıl
Belediye başkanına gidin o zaman madem ama ailenin rızasını bi şekilde al
Soran+1 yılAnnem diyor zaten isterse cumhurbaşkanı gelsin yine olmaz diyor 😄
- +1 yıl
Allah hayra çıkarsın bu inadı bişey diyemem. Hakkınızda hayırlısı
Soran+1 yılAmin inşallah sagolasin
- Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılAilen ikna olur. Yanlış hareketini görmediği sürece kabul ederler bence
02 Yorumla
Soran+1 yılTipinin ve mesleğinin iyi olması lazimmis ama helal yoldan kazanıyor benim için önemli olan bu tipini de zaten ben sevdim kimse beğenmesede olur. Ne yaptıysak ikna edemedim sevgilim ev tuttu eşya aldı beni bekliyor kaçalım diyor 2 3 hafta sonra da el öpmeye gideriz tek çocuksun affederler diyor ama kafam çok karisik
- +1 yıl
Kaçma yine de
- Aşk İlişkileri konusunda 6,7b cevap paylaştı.
+1 yılOnu bulamayanlar var ailenin neyi varda bunu diyor
02 Yorumla
Soran+1 yılKendini üstün görüyorlar 😏 çocuk benim için her şeyi yapıyor ailem ikna olsun diye çabalıyor ama ailem tanıma fırsatı bile vermiyor hatta ailem çocuğa iftira bile atti ama ona rağmen çocuk beni bırakmadı
- +1 yıl
Eğer eminsen ondan ve kendine ailene karşı gelebilirsin bunda bir sorun yok aileni mutlu etmeye ikna etmeye sakin calisma ailene resti çek gitsin
+1 yılAilene şu meshur norvecli babasi insaat muhendisi ama oglu sivacı olan hikayeyi anlat.
010 Yorumla- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
@Sdçt42
İlk defa İsveç’te bir kızla çıktık. Muhabbet ediyoruz, kız sevdiğim filmleri soruyor, okuduğum kitapları soruyor, gezdiğim ülkeleri soruyor.
Ama işimi sormuyor.
Ben alışmışım Türklere, adın nedirden sonra ikinci soru ‘Ne iş yapıyorsun’ a ya?
Yok abi döndük dolaştık sevdiğimiz yemeklere falan geldik hala sen ne iş yaparsın demiyor kız bir türlü… En son ben sordum, dedim ki ya her şeyi sordun da, sen ne iş yaparsın diye sormadın. Dedi ki kız, ne iş yaptığını sorarsam dolaylı olarak sosyal statünü, kaç para kazandığını da sormuş olurum. Ayıptır.
Ben paranı, statünü merak ettiğim için değil seni merak ettiğim için buradayım…
O gün anladım ki bizde kast sistemi var. Atasözümüz var davul bile dengi dengine diye.
Meğerse her davul denkmiş.
Başka gün yüksek mühendis bir amcayla tanıştım. Ne projeler yapmış. Tüneller, köprüler, havaalanları vs… Senin yaşında oğlum var dedi. O da mühendis mi dedim. Hayır işçi, duvar ustası dedi. Dedim o nasıl oldu, mühendisin oğlu işçi olur mu? Bizde olsa babam döve döve okutur mühendis yapar.
Adam kızdı.
Niye öyle diyorsun benim oğlum çok iyi bir duvar ustasıdır. Zorla kötü mühendis olacağına, iyi bir duvar ustası olmasının ne kötülüğü var dedi.
Adam gurur duyuyor oğluyla.
Utandım; utandım çünkü biz toplum olarak buyuz. Böyle yetiştik, yetiştirildik.
Bizde kast sistemi var.
Mühendisin oğlu gerekirse zorla kötü bir mühendis yapılır, İyi bir duvar ustası olmasına izin verilmez…”
……………………………….
Selamsız sabahsız, direk bu anekdotla girdim konuya, kusuruma bakmayın.
Ama yazıyı okuduğumda etkilendim açıkçası.
Evet, biz, bizim gibi evlat istiyoruz. Hatta bir miktar da yükseğe koyuyoruz çıtayı. - +1 yıl
Genel olarak toparlayacak olursak bu hikayeyi okuyan her kisi hak verir ama uygulamaya gelince kimse hanimefendi veya beyefendi gibi dusunmuyor diye dusunuyorum
Soran+1 yılO kadar etkilendim ve o kadar duygulandım ki anlatamam ama ben değil bu hikayeyi bunun gibi 1000 tane hikaye yaşanmış olay anlatsam bile annem ve babam kesinlikle o çocukla olmama izin vermez. İşi olsa tipine bahane buluyorlar ama tanıma fırsatı vermiyorlar fakat çocuk ve ailesi gerçekten çok cok iyi insanlar ailesi zaten siz mutlu olun bize yeter biz size hiç karismayiz diyorlar ve öyle de yaparlar eminim cocukts beni mutlu etmek için her şeyi yapıyor isini bile degistircekti ama ailem bu sefer de bu çocuk yakışıklı değil diye bahane buldular 🥺 sevgilim ev tuttu mobilya aldı her şey hazır beni bekliyor gel kaçalım 2 3 hafta sonra el öpmeye gideriz zsten tek çocuksun affederler diyor ama çok kararsizim
- +1 yıl
Cocukta sivaci diilmiş duvarcıymış bu arada sjshdb
+1 yılHicbir temizlikci evlenmesin cöpcü evlenmesin garson inşaatcı evlenmesin ilerde bu meslekleri yapan kimse bulamayacak olmamız üzücü
00 Yorumla
+1 yılşu zamanda zor gerçekten gösteriş furyası hüküm sürüyor aramızda :D
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 17,6b cevap paylaştı. ailen haklı çöpçü çocuk
02 Yorumla
Soran+1 yılGüzel mesleği olsa bile tipi kötü zayıf yine vermezdim diyor ama. Ne kadar kötü şeyler bunlar ya ınsanları tipine mesleğine göre ayırmakta ne bir gün hepimiz aynı topragin altına girecez , kimse kimseden üstün degildir
Kesinlikle aileni dinle ilerde evlenip bi ekmeği bile zor alırsan ah keşke ailemi dinleseydim dersin ama çok geç olur. Aşk gelip geçici önemli olan statü biraz mantığını kullan.
01 Yorumla
Soran+1 yılSevgilim gerekirse ek işte çalışırım ama seni kimseye muhtaç etmem dedi ve öyle de yapar gerçekten bu konuda güveniyorum hem zaten bende caliscam. Ev tuttu eşya aldı beni bekliyor gel kaçalım diyo 2 3 hafta sonra ailenin yanına gideriz ellerini öperiz tek çocuksun zaten affederler diyor ama kafam çok karışık
Bu aileler bence o ne der bu ne der kafasındalar. O yüzde karşı çıkıyorlar sanırım. Ama eğer seviyorsan tabikide kendi yolunda ilerlemelisin.
02 Yorumla
Soran+1 yılİnsanı kaçmaya zorluyorlar ya ne desem ne yapsam ikna edemedim kapımda köpek olsa yine vermem diyor sırf meslek ve tıp için yapılır mı bu ya halbu ki sevgilimde aileside çok iyi insanlar siz mutlu olun biz karismayiz destek oluruz diyorlar ve gercekten de öyle olurlar sevgilim de ev tuttu eşya aldı beni bekliyor gel kaçalım diyor 2 3 hafta sonra ailenin yanına gideriz ellerini öperiz tek çocuksun zaten affederler diyor ama kafam çok karışık
Gizli Üye(25-29)+1 yılsallama ailenin fikrini, kendi aklın fikrin var seviyosanız devam
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAy çok saçma sen seviyorsan ailenin her türlü yanında olması gerek. Bu tür insanlara ekstradan saygı duymak gerek her şekil çalışır evine bakar özellikle senin de işin varsa ya da okuyorsan hiç sorun yaşamazsınız bence
01 Yorumla
Soran+1 yılGüvenlik sertifikam var çocuk isini bile degistircekti bende güvenlik görevlisi olurum beraber çalışırız diyordu ama ailem ona da karşı çıktı bu sefer de tipiyle ilgili bahane buldular çocuk çok zayıf yakismazsiniz dediler yani iş olsa tipi olmuyor hep bi sorun ama ben sırf işi ve tipi yüzünden bırakmak istemiyorum çünkü gerçekten bana çok iyi davranıyor kendisi de aileside
Seviyorsan kimseyi umursama haddine değil annenin babanın çocuğun tipini mesleğini beğenip beğenmemesi iyiyse ailesi iyiyse neden olmasın
02 Yorumla
Soran+1 yılÇok iyi insanlar ben mutlu olayım diye her şeyi yapiyor
- Aşk İlişkileri konusunda 4,4b cevap paylaştı.
u +1 yılSen ve ailen ne iş yapıyorsunuz
02 Yorumla
Soran+1 yılBen çalışmıyorum ama güvenlik sertifikam var. Annem ev hanımı babam kimyager
- +1 yıl
Sanırsın ailen kraliyet soyundan gelme, insanları ne zaman mesleklerine göre sınıflandırmayı bırakacaklar acaba
Napcan kız temizlikçiyi
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim önceki sevgilimin işi iyiydi durumu iyiydi evi iyiydi ama karakteri yoktu hatta dinden bile çıktı Allah'a küfür ediyordu. Cidden her şey tip ve meslek mi ya insan olsun karakterli olsun yeter
+1 yılben ailemden utanırdım açık söyleyeyim
05 Yorumla
Soran+1 yılUtanıyorum zaten kapımda köpek olsa yine vermem öyle değersiz insalara diyor. Bunu demesinin sebebi de temizlikçi ve zayıf olduğu icn
- +1 yıl
canım benim üzüldüm gerçekten en çok onlar için, sonra senin için.
Soran+1 yılBu durumda olsan kaçar miydin sevdiğin kisiye
- +1 yıl
hayır asla kaçmam
Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı. Sonra erkekler neden çapkın oluyor derler
02 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 447 cevap paylaştı. üzücü bir durum , umarım halledebilirsiniz
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı. İnsan insan vasıflara görevinden ayrilmaz
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılSen nefes alsın yeter demişsin ailen dememiş
03 Yorumla
Soran+1 yılBen nefes alsın yeter demedim. Allah korusu olan aile terbiyesi almış dürüst güvenilir , beni el üstünde tutan karakterli helal yoldan parasını kazanan biri olsun dedim. Ailem ise maaşı işi iyi olan tipli biri olsun istedi kim haklı bu durumda
Soran+1 yılAllah korkusu*
Cevap sahibi+1 yılAilen haklı seni düşünmüşler
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılTipi nasil ki? Cirjinse sen nasil secdin?
04 Yorumla
Soran+1 yılZayıf olduğu için istemiyorlar
Cevap sahibi+1 yılKac kilo boyu kac
Cevap sahibi+1 yılZayiflik icin degildir o bence ya kilo alabilir sonra
Soran+1 yılİyi de ailem çocuğu ve ailesini hiç tanımıyor ki tanıma fırsatı verse gördükleri bir şey var demek ki diye düşüncem ama tipini gördüler mesleğini söyledim ve istemiyoruz dediler. Ben kiloluyum sevgilim zayıf o yüzden yakismazsiniz diyorlar ama biz birbirimizi bu şekilde kabul etmişiz zaten
Aşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı. Sen seviyorsan o iş olur
10 Yorumla
+1 yılhaklılar aileni dinle
15 Yorumla
Soran+1 yılNasıl haklı ya ama sevgilim meslek bile degistircekti bu sefer de çocuk çirkin zayıf olmaz dediler hep bahane buldular tanıma fırsatı vermediler hatta ailem çocuğa iftira bile atti ama çocuk beni yinede bırakmadı hep arkamda durdu ve ailesi de kendiside iyi insanlar biz size karismayiz destek oluruz diyorlar olurlar da sevgilim de ev aldı eşya aldı gel kaçalım 2 3 hafta sonra ailenin yanına gideriz el öperiz tek çocuksun zaten affederler diyor
- +1 yıl
sen aşıksın diye göremiyorsun sana en iyi yakışanı ailen bilir, ben dinlemedim sonunda pişman oldum sen aynısını yaşama, annen kötülüğünü istemez
Soran+1 yılSende mi kaçtın noldu
- +1 yıl
yo kacmadım, ailemi dinlemedim biri ile iliskiye basladım 3 ay dolmadan ailemin ne kadar haklı oldugunu gördüm ayrıldım
Soran+1 yılNe yaptı ki
+1 yılSenin mesleğin ne
05 Yorumla
Soran+1 yılCalismiyorum güvenlik sertifikam var
- +1 yıl
Hmm. E sende issizsin. Ailenin o çocuğu beğenmeme lüksü yok çünkü kendi kızları işsiz
Soran+1 yılHerkes temizlik görevlisi olabilirmiş erkek dediğin okuyup caliscakmis
- +1 yıl
Ya ailene küfür ederdim de kanka şimdi sana ayıp olur
Soran+1 yılYok sen yinede etme ne kadar haksız olsalar bile canım onlar benim kıyamıyorum da ama deli de ediyorlar beni
+1 yılSen ne iş yapıyorsun
03 Yorumla
Soran+1 yılLise mezunuyum çalışmıyorum ama güvenlik sertifikam var
- +1 yıl
Anladım bende ailen haklı. Tamam ben adamı yargılamam. Fakat benim de kız kardeşim var alt bir adamı istemem. İnsan değer verdiğine kıyamıyor. Kusura bakma
Soran+1 yılMesleğini degistirecekti benim güvenlik sertifikam olduğu için o da almak istedi aynı yerde calisiriz dedi ama annem yine istemedi bu sefer de zayıf diye istemedi meslek olsa tip olmuyor hep bir sorun çıkartıyor
+1 yılAileni dinle bence
02 Yorumla
Soran+1 yılYa sırf mesleği ve tipi yüzünden insan yargılanmaz. Çocuk ve ailesi çok iyi insanlar
- +1 yıl
Ama ailen icin sende değerlisin
+1 yılBeyler benı takıp etmıyonuz ayıp
00 Yorumla
+1 yılHmm olsun
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 923 cevap paylaştı.
+1 yılKaçın gidin
00 Yorumla Boşa uğraşma
00 Yorumla
+1 yılBence aileni dinle
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılAileni dinle
00 Yorumla
+1 yılAilen saf
00 Yorumla
Devamını Gör(22)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgilim temizlik görevlisi olduğu için ve tipini beğenmedikleri için ailem karşı çıkıyor. Ne yapmam lazım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer