Kaynanamla aynı evde yaşıyoruz. Ama beni beğenmiyor. Temizliğimide beğenmiyor?

Kaynanamla aynı evde yaşıyoruz. Ama beni beğenmiyor. Temizliğimide beğenmiyor. ama kocam eve gelince hiçbişe olmamış gibidavraniyor. Bende sürat astigımda yine suçlu ben oluyorum. Ne yapmalıyım sizce?

Kaynanamla aynı evde yaşıyoruz. Ama beni beğenmiyor. Temizliğimide beğenmiyor?
Cevapla