Merak ettiğim bir şey var kızlar neden yakışıklı erkeklere yürümeye mesaj atmaya çekinir?

Yani arkadaşım baya yakışıklı ayda yılda bir kızlar gelip ilk mesajı atıyor ama kendisi yürüyünce kızlar baya olumlu. Bu işi çözemedim. Güzel kıza ama tonlarca mesaj gelir çok güzel olmasına da gerek yok ortalama bile olsa yetiyor.

Merak ettiğim bir şey var kızlar neden yakışıklı erkeklere yürümeye mesaj atmaya çekinir?
Cevapla