+1 yılAşkta güzellik, yakışıklılık işlemiyor, dış görüşünü beğendiğin birisini tanıdıkça beğenmeyebilirsin, durum tam tersi de olabilir belki çok çok yakışıklı değildir ama duruşu karakteri o kadar düzgündür ve huyu suyu sana öyle bir iyi gelir ki ayaklarını yerden keser adeta. O yüzden yakışıklı değil diye güzel kızlara yürüyemez diye bir şey olmamalı veya tuhaf karşılanmamalı
20 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılİsteyen bence istediğine yürüyebilir. İlla herkes denk olacak diye bir kural yok. Neden insanları dış görünüşleri bize göre daha alt seviyede diye aşağılayalım ki? Beğenmediysek, sohbeti hoşumuza gitmediyse, bir şey hissetmiyorsak söylemek yeterli. Bunu uzatana laf söylenebilir ama şansını deneyene değil.
10 Yorumla
Çoğu erkek neden ayna da kendisine bakmadan hareket ediyor demişsin sende aynaya bu kadar çok baktığından bu hallere düşmüşsün. Eğer bir kişiyi tipiyle ya da fiziksel özellikleriyle yargılamaya kalkarsan işin gerçekten zor demektir.
10 Yorumla
Bence böyle düşünmen çirkinlik evet güzel olabilirsin belki ama önce insan olmak lazım yanlış anlama lafım sana değil sadece düşüncen yanlış sonuçta kimi seveceğini sen seçiyorsun ama aynı şeyi birisi senin hakkında düşünse hiç hoş bir şey olmadığını anlarsın çirkinlik aslında yüzde değil kalpte bence önce bunu anlama n gerekiyor sadece empati
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
98Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılHaklisin. Cok ozguvenliler. Mesela cikein bir kiz yakisikli bir erkege yanaşmıyor. Bu tipte biri bana bakar mi diyor. Ama erkek tipsiz cirkin olsa bile benden daha iyosini mi bulacak tripleri oluyor. Bende anlamis değilim. Erkekler zaten kendilerinde olmayanin kat be kat fazlasini kadindan bekliyorlar. Kadin dedigin soyle olacak, tipi soyle olacak. Göğüs olcusune kadar kafalarimda bir kadin tipi var. Kendilerine bakmadan karsi cinse yuruyorlar. Sen oyle boyle olsun diyonda sende ne var? Tip var mi, meslek var mi, fizik var mi (kas, spor falan). Kendilerine bakmadan gozleri adriana lima gibi olsun, dudaklari angelina jolie olsun, gogusleri scarlett olsun. Oldu paşam baska istegin? Sende ne var da bunlar olsun?
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 931 cevap paylaştı.
+1 yılŞimdi buraya boya küpü gibi suratı koyup bir de biraz aşufte giyinip kendini güzel sanan bazı kadınların, olduğu gibi görünen hemcinslerimin en çirkinin bir hücresini yaratamazken böyle sorular sorması, sadece insanlık dışıdır. Ben onları içlerindeki hayvanlara bağışlıyorum.
Lakin, tipe değil de zekasına ahlakına ve samimiyetine inanan hiç tipine mala mülke gösterişe aldanmayan kadınlarımız içinde duacıyım. Bu dünya onların hatrına dönüyor sanırım.10 Yorumla
+1 yılBu bazen özgüvenden bazen şansımı deneyeyim den bazen de kişinin kendini yakışıklı görmesinden olabilir.
11 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle. dün canlı örneğini gördük hatta seninle 😃
+1 yılMesaj atmasin demiyorum ama aynaya bakıp ta atsın sadece. çok çirkin birazcık normal olsa beğenir insan
12 Yorumla- +1 yıl
Aynen ya ortalama olsalar yine birsey demem adamın tip peker açıkalin gibi istediği kiz Elsa Hosk Barbara Palvin...
- +1 yıl
Yani tabiki her kişiyi beğenecek değiliz
+1 yılYakışıklı olmayan bir erkeğin güzel kadına ciddi ciddi yürüdüğünü hiç görmedim.
11 Yorumla- +1 yıl
Emin misin buna? Belli ki birşeyleri kaçırmissin
Ozguvenlidir hoslanmistir sanslarini denemek istemisyir onlarin sevmeye hakki yok mu :D
11 Yorumla- +1 yıl
Ben kendimce güzel sayilacak bir kızım herkes tarafından da begenilirim fakat çoook yakışıklı bir erkek görünce ben bile acaba bubka olur mu diyorum. Erkekler de bu yok ama.
Allahiiim abazalar biraz ilgi verin su maymuna gotunu kaldirin biraz ilgisiz kalmis yavrucak
713 Yorumla- +1 yıl
Hayatım profiline koy resmini de söylediklerin altını doldursun👍
- +1 yıl
ozelden yazsana kanka
- +1 yıl
sana dedim antalyali
Gizli Üye(30-35)+1 yılHaklı buluyorum davul dengi dengine. Güzel olmayan kızlar da yakışıklı erkek hayali kurmasın. Herkes dengine baksın.
21 Yorumla- +1 yıl
Bu çok haklı bir yorum.
Çirkinlerle deniyoruz bakıyoruz olmuyor. Ulan zaten olmuyor bari güzel olanla olmasın diyoruz 😄
11 Yorumla- +1 yıl
😃😃
+1 yılIşte adam özgüvenli yani şansını deniyor. Bence nabzı atsın yeter diyen tayfa kızlar.. Ne kadar it kopuk keko varsa bakıyorlar mk
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılÇünkü bu dünya çirkinlikler ve güzelliklerle dolu ikisi bir madalyonun iki yüzü gibi bir arada biri olmadan diğerine sahip olamazsın ama kelimeler bunu gerçek anlamıyla ifade etmez yaşanması hissedilmesi ve asla unutulmaması gerekir.
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılaaaa fotonu mi kaldirdin sen neden acaba cokta guzeldin ya🥺😔 Noldu la fotonu kaldirmissin, merak etme hesabin elimde fotonda icin rahat olsun, ozguvenin tavanda ya hani, kaldirma geregi de olmamasi gerek ama...
Cok sig dusunuyorsun cunku sigir bi insansin... 🤯🤦♂️👈00 Yorumla
+1 yılBu çok basit, güzel kızlara cirkin erkekler yazar cevap alamaz cunku yakisikli erkekler kapar ve bu durumdan rahatsız olan tipi gibi karakteri de çirkin olan kızlar ise senin yaptigin gibi gereksiz sorular sorar. Neyse bu çok koymuş olmalı.
12 Yorumla- +1 yıl
Ayakta alkışlıyorum kardeşim 👏👏
- +1 yıl
Jhsxjdjhx
+1 yılBen yakışıklıyım kendimi zaten yakışıklı buluyorum yani böyle yaratılmışım sakın ego kasıyorum zannetmeyin bunu biliyorum fakat bu tam tersi yakışıklıyım güzel kızlar bana bakmıyor çirkinide ben istemiyorum ne olucak böyle
10 Yorumla
+1 yılGüzel olmayan kızlarda böyle sorular sormasa keşke , çıtayı dusuruyorsunuz asfg😂😂
81 Yorumla- +1 yıl
Guzelsin masallah sevhilin kimse sansli adammis
Aşk İlişkileri konusunda 640 cevap paylaştı. Bir cok tipsiz erkek gordum yanlarinda guzel kizlar var onlar neden yurur parasi icin paras olan erkek ne kadar tipsiz olsa olsun guzel kizlari kendine asik ettirebilir tipi yok ama varlikli bu bile yeter
01 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı.
+1 yılSen güzel değilsin ki niye alınıyosun üstüne sırf kız olduğun için yürüyorlar güzel görmesek söylediğine üzülücez
30 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı. Erkeklerin yürümesinden rahatsız olmuyorsunda yqkışıklı olmayanlarından mı rahatsiz oluyorsun? Allah akil fikir versin.
31 Yorumla
+1 yılHakli Kız Dengini Arasalarda Rahatlasak He Bide En Kötüsü Nası 💩 Olduklarının Farkında Değiler Yzk 😒
11 Yorumla- +1 yıl
Hiç sorma 😏😂
Yersiz özgüvenleri var çünkü önemli olan insanın kendini beğenmesi zaten
10 Yorumla
+1 yılÖnce sen güzel ol. Biraz fazla kendini beğenmişsin. Erkek hoşlanmışsa şansını deneyebilir. İstemezsen kibarca red edebilirsin.
20 YorumlaOrtalama bir kızsın niye bu kadar havalanıyorsun ki mzlzlzlslsls
215 Yorumla- +1 yıl
Evet aslında insanların boyu ile dalga geçmeyi sevmem genelde ama ki soru sahibi insanları yakışıklı çirkin diye sıralıyor bende evet kısasın ve zaten yüzünün yarısı boya. Sana tavsiyem kendini çok büyütme bir bakarsın o çirkin diye bahsettiğim insanların peşinde konuşuyor olursun😄
- +1 yıl
Erkeğin yakışıklı , sı çirkini olmaz ,,, karizmatik , zengini olur ,, kişiliklisi olur , takılma yok yakışıklı erkek olacak diye ,,, akıllı kişilikli birini bul , yolda kalma,
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı. kendini güzel sanman trajikomik akvaryumum daki japon balığı gibi suratın var görende ingiltere prensesi zannedecek
22 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 6,4b cevap paylaştı. Kızlar tipe fazla bakmıyor, huyu pis olsun erkeğin tamam düşüyorlar ksjdks
32 YorumlaHaklısın, insan birinden hoşlanırken haddini bilmeli.
11 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle
Gizli Üye(25-29)+1 yılGUZEL KIZ MI VARDA YURUYO DICEN. NERDE HANI? YUZDE 90 I KEZBAN ULKENIN MK. HELE SEN HIC GUZEL DEGILSIN. TIPE BAK MK benim burnuna laf attigim tipini begenmedigim kiz bile senden guzel. Sendeki özguven bende olsa keske
11 Yorumla
+1 yılBelki de siz güzel olduğunuzu sanıyorsunuzdur. Neden böyle düşünmüyorsunuz?
21 Yorumla
+1 yılcunku guzel kizlae nerde it kopuk tipsiz varsa onlara aşık oluyorlar
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Nazlıguzeli sen guzel deılsınde eğitimsiz kultursuz oldun ortada sanarsın adriana lima :D adamın parası olsun kadınlar tıpış tıpış gelır sıkıntı etme reis
02 Yorumla- +1 yıl
Aynen dmfmfmfdmr
- +1 yıl
@Gereksizzinsanlar benım gıbı dusundunuz için tesekkur ederım
+1 yılDua et ki sadece dış görünüşe göre geliyor ya zekaya göre gelselerdi. O zaman hiç kimse olmazdı etrafında
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 430 cevap paylaştı. Ne yapsınlar erkeklere mi yurusunler, onları iyi tüt genelde gelecekte senin yakışıklıları patronu oluyorlar
00 YorumlaHı evet keller yürümesin
sapıklarda yürümesin
yürümek nedir birde
normal sohpet edecek kimse kalmamış00 YorumlaNeden yürümesinler ki... Belli kategoriye göre mi alım yapılıyor yav
03 Yorumla- +1 yıl
Davul bile dengi Zengin e
- +1 yıl
Dengine
- Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılÇirkin kızlar yakışıklı erkekleri, çirkin erkekler güzel kızları isteyebilir. Bunda seni rahatsız eden şey ne a. mk kezbanı?
00 Yorumla Kotu bir tip, kotu bir kalp ve bozuk bir beyin yapisindan iyidir...
Tipimiz kotu olabilir. Kalbimiz temiz dilimize de guveniriz evelallah..00 Yorumlaİyi de sen güzel değilsin ki. Kendi sorunda bahsettiğin güzel kız sen misin yoksa 🙂
03 Yorumla- +1 yıl
Bunu bu tiple mi soyluyorsun
- +1 yıl
😂😂😂
Valla çirkin kıza yakışıklı, güzel kıza çirkin erkek çok gördüm bunları şaşırma yani bir bakmışsın sen de..
00 Yorumla
+1 yılİşte tipik bir türk kezbanı. muşmulaya dönmüş sıfatıyla adam beğenmiyor 😃
10 Yorumla
+1 yılCokta guzel olmadigin halde kendini guzel sandığın icin olabilir mi acaba? Denk olduklarını falan düşünüyorlardir büyük ihtimal seninle
10 YorumlaHerkes istediğine yürür sana ne bundan? Begenmiyorsan kabul etmez yoluna bakarsın. Dışarıda gördüğün çiftlerin hepsi çok mu uyumlu? Profilindeki fotoğraf sana aitse çok da havalara girme bence :)
29 Yorumla- +1 yıl
Zoruna mi gitti? Kiyamam çıkar sana da bakacak bir kör topal üzülme 😉😃
- +1 yıl
@mesut3536 Sana kim kemik attı çirkin şey ? Italyan ve hollandalı erkeklere baktıkça killi kara kuru türk erkeginden daha da soğu yorum. her geçen gün
- +1 yıl
hahahaha yahu ger tioten erkke rahatkikla ruslarka olabilio. Ondan cok erkek gidio slavlara ucakla turkiyeden. cogu da guzek bide. ve turk erkekler cok sicak kanli diyolar ve seviolarda. seninle olan erkegin ben mk. anca sevismek icin guzel der. xogu erkek oyle. birini buluncada birakir
Gizli Üye(30-35)+1 yılBu memlekette çirkin özgüveni die birşey var. Bu erkeğinde de böyle, kadınında da...
tanıdığım 90 kilo kızlar manken gibi adamlara yürüyordu mesela 😄00 YorumlaYoklukdan geliyor bunlar i ne yapsınlar şahini otomobil sanıyorlar.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı.
+1 yılOnlardaki özgüven bende olsaydı zaten var ya ejdhsy
00 Yorumla
+1 yılCunku kizlarin geneli cirkin seviyor gorusunden gelen cesaret🤪
00 YorumlaKızların güzel olduğunu nerden biliyoruz? Bir parametresimi var bunun varsa bilelim
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılKısa boylu kızların uzun erkeklere koşmasıyla açıklayabilir miyiz!
00 Yorumla
+1 yılgüzel kadınlar daha kolay aslında..
çünkü güzel olduklarını biliyorlar ve gereksiz ego trip yapmıyorlar..11 YorumlaYa tutarsa hesabı 10 kıza söylüyor şansa biride kabul ediyor o ilginc görüntü çıkıyor..
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 378 cevap paylaştı.
+1 yılBu ne kezbanlık bacım begenmiyorsan cevap verme olsun bitsin bu ego nereden geliyor ya
00 Yorumla
+1 yılKendini dünya güzeli sanan bir gevrek daha...
Evet evet haklısın00 Yorumla
+1 yılErkeksizlikten deliye dönmüş o kadar kız var ki, adamlar ne yapsın yürümeyipde?
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. Gordugum kadariyla yakisikli olmayan erkekler guzel olmayan bi kiza teklif ediyor yani sorun nerde
00 YorumlaÇünkü sadece görünüşe önem vermiyor kadınlar. Yoksa "çirkin erkek" geni kalmazdı dünyada :)
00 Yorumla
+1 yılParasina guveniyor olabilirler nihayetinde para her kspiyi aciyor
00 YorumlaYakışıklı olmadığından he
Aberi yokta ondan17 Yorumla- +1 yıl
Bence de😂
- +1 yıl
Teşekkür ederim ❤
- +1 yıl
Uyku tutmuyor ya
inan anlayamıyorum ben de... neden çirkin kızlar yakışıklı erkeklere yürüyorlar :(( başıma çok geliyor :(( isyanlardayım :((
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılUlan çirkin sevsek kompleksli çıkar güzel sevsek egolu çıkar yalnız gezsek adımız sapa çıkar Allah bütün kadınları ıslah etsin.
00 Yorumlaay adam napsin ayol sansini denemesin mi? hem sen gormuyo musun cirkin erkeklerin yaninda guzelim kizlari? her sey dis gorunus degil tatlim benim... en onemlisi para. bosveeer cirkinse cirkin. sen cuzdanina bak
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı. Çirkin kızlar neden yakışıklı erkeklere yürüyorsa aynı "seb-ep"ten.
00 Yorumla- Devamını Gör (79)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer