AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Sevdigi birisi vardir seninle kendini teselli etmistir
e niye umut veriyorki o zaman?
kendimi eksik özgüvensiz hissetmeye başladım bir anda hiç bir sebep yokken iletişimi kesince?
beğenmediysen neden 4 saat benimle konuşursun?
eve bırakırken neden sıkıca sarılırsın?
eve vardığında neden yazarsın?
ertesi gün neden cevap yazmazsın ve bir anda iletişimi kesersin amaç ne ulan?
Eskiden basima geldi bu olay cani sklinca tam unuttugumda hortladi hep. Yine yazar o ama yine ghostlar
1 haftadır yazmadı. beni ne instadan nede wp dan çıkarmamıştı ben heryerden çıkardım bunu yapamasın diye. hala wp da ekliyim kendisinde bu arada. aşırı tuhaf bir olay bana göre.
yazacağından eminmisin?
ona unutamayacağı bir ders vereceğimde çünkü :)
Benimki ilk 1 ay yazmadi sonra horrladi gorustum 2.5 ay sonra yazdi
muhtemelen bu da aynısını yapacak. numaramı falan engellemediğine göre değil mi?
Evet yapar ama sakin yuz verme gorustukce daha da baglanirsin
peki bunların amacı ne?
yedeğe atıp yalnız kaldıklarında bizim gibileri kullanıp atmak mı?
Evet aynen oyle ilgini seviyor senin
aslında pekte ilgi vermedim ki buna.
ertesi gün günaydın yazdım cevap vermedi. onun ertesi günü iyimisin yazdım yine cevap vermedi. aradan bi kaç gün geçti instadan story attı bende heryerden çıkardım bunu.
sadece umutlandırıp bir anda beni yok sayması kafamı çok karıştırdı
Bilerek yapiyor manipulasyon bu inanma yemlenme onune bak baskalariyla tanis vazgec olmsz bi skm bu tarz insanlardan
bundan önce tanıştıklarımda hiç böyle bir şey yaşamadım yaşadım o da beni 2 hafta kadar sarstı sonra devam ettim. bu en sarsıcısıydı. ortada bir sebep yok bir şey yok bir anda ghost atıyor.
eline ne geçiyorki nasıl bir manipulasyon tekniği bu. kendisine bu kadar takık olduğumun asla farkında bile değil şu an
2.5 ay sonra yazdi dedimya hislerimi itiraf ettim seninde hissin olmadigini biliyorum diyip engelledim ne aradi ne sordu numarami yine silmedi umurlarinda degil farkinda olsalarda.
ulan ben erkeğim neden üzülen taraf ben oluyorum ki :)
seninle konuşurken onu nasıl üzebileceğim aklıma geldi de :D
genciz yakışıklı adamız şu taktığımız duruma bak aw
Tiple alakasi yok bende guzelim karsimdaki o kadar yakisikli degildi. Bidaha yazdiginda Bulusma ayarla gitme ghostla cevap verme sonra mesajlar atacak ben ne hakkettim buni felan diye kisiligini yuzune vur degersiz manipulasyoncu brisin de engelle
Gece daha iyi biriyle mesajlaşmaya başlamıştır.
kolay kolay daha iyisini bulamaz. zengin biri falansa bilemem
zaten ghostlayacagiö bari sarilayimda teselli olsun demistir
züğürt tesellisimi bu ahhaah
cidden madem ghostlayacaktın neden eve geçince eve vardığını yazarsın ki?
valla zamaninda ben de böyle yapmistim. büyük ihtimal sizden olmayacagini dusunuyor ve vakit kaybetmek istemiyor ve kesinlikle yedegi vardir
o zaman neden umut veriyorsunuz?
baştan umut vermeyin eve geçince yazmayın veya sarılmayın aw
bir şey diyeyim mi sana kızın tipi normalde tipim bile değil. ben 192 boyunda geniş omuzlu birisiyim. gerçekten yakışıklı sayılabilecek bir adamımda ama kendisi için aynı şeyi söyleyemem. ne fiziği fizik. ne tipi güzel bir tip. sadece konum olarak benden üstte.
tanıştığım yer tinder. ayrıca ilk konuşmada seks fantezilerini falanda anlattı. bize geçelim mi dedim regli yaklaştığını söyledi. hayatımda ilk defa bu kadar absürd bir first date yaşadım.
saman alevi gibi yaşanmadan bitti her şey.
valla ben ergendim o yuzden yaptim da ee sende afedersin s.. diğin için mi bu kadar kafana taktin bro? boş ver ve böyle seylerden uzak dur, tinder minder. Eli yuzu duzgun bir kiz bul skdkfk
iyy bak aklima ne geldi, benim calistigim yerde boyle bir kiz vardi o da tinderdan birileriyle bulusur sevisir ertesi gun yol verirdi. Simdi evli bir adamla birlikte
evet bu yüzden taktım. bende bir hastalık bu. bir anda kendimden aşağı bir tip tarafından ghostlanınca aşırı takıyorum. benden güzel olsa yine takardım ama en azından kendimi avuturdum ulan bu zaten sana bakmaz sen kimsinki vs derdim. ben 7/10 sam bu kız 4.5/10 falan maks.
ayrıca eve geçmeyede niyeti vardı. akşam eve geçtiğinde grup fantezisi üzerine konuştuk yakın arkadaşımla kuzenimin resmini attım beğenilmedi. ertesi günde ghost yedim durduk yere...
he eli yüzü düzgün kız bul demişsin inan bana 8/10 ama ahlaklı efendi kız olsun ilgimi çekmez. nerede böyle kaşar ruhlu f a hh işeler var peşlerinde gider dururum.
alla alla neden acaba, biraz sen de oyle gibisin sanki dkdkdk kasar ruhlar kadinlara ozgu degil
bende kaşar ruhluyum zaten :)
ama elim yüzüm düzgün masum görünümlü bir şeytanım. bu kızda yüzüme bu lafı demişti zaten.
melek yüzlü şeytan :)
aa ne taadüf bana da dendi, ama ben genelde melek tarafinda olmayi tercih ediyorum. merak etme bro eninde sonunda kendine gore birini bulursun inaniyorum
skdkdk
şu an bulmakla uğraşmıyorum beni yoksayması derinden özgüvenimi sarstı ve etkiledi.
işin garibi bu beni ne instadan ne de wp dan çıkarmadı. baktım en son story atmış ben heryerden çıkardım. herşeyi anladım da bir anda neden yoksayıldım onu anlamadım.
birinin aklında kalmak için uygulanacak en güzel taktikler listesinde başı çeker bence bu.
elde etseydim unutmuştum bile kızı çoktan.
baska parali birini bulmustur, uzulme bro
sence dönermi reis?
bu kadar israr etmenin nedeni intikam falan almak heralde? dkdkdk
kesinlikle çünkü egomu inanılmaz sarstı bunu yapması
cok dusunme knk manyak olursun. ve bence intikamlik bi konu degil yani ilahş adalet size islemeyecek uzgunum skdkdj
2 haftaya rock festivaline gideceğim zaten orada illa birilerini düreceğimden pek dert etmiyorum kjdfjkl
bence baya ettin ama neyseee dkdkdkdk
egomu baya zedeledi sadece. duygusal anlamda hiçbir şey hissetmiyorum kendisine karşı sdflksdflkj
bu gidisle bunlardan cok fazla goreceksin ama bence egonun biraz zedelenmesine ihtiyacin var hahahahah
alternatifin çok olduğu bir dünyada yaşıyoruz. egomun sarsılması ve özgüvensizlik bu dünyada beni etkileyen en önemli şeyler.
ortada bir sebep yokken aniden kaybolması ve hiçbir yerden engellememesi beni yedek listesine attığını gösteriyor. muhtemelen 1-2 ay sonra yazar. olmadı tinderda tekrar denk gelirsek naber vs tarzında mesajlar atar diye düşünüyorum. yazdığında birebir aynısını yapacağım ama. ulan beğenmiyorsun madem neden benimle seks fantezilerini anılarını konuşuyorsun. hadi o olmadı eve geçelim mi dediğimde ne diyorsun ya sen diyip beni terslesene?
grup severmisin diye sordu bide ayrıca önümüzdeki hafta reglin bitince sabaha kadar bende kalırmısın diyorum. öğlen alırsın ailemle yaşıyorum diyorsun. nereden baksan aşırı garip bir olay. ben çözemedim nedenini aw
hiç değilse bana seninle bir daha görüşmek istemiyorum yazsaydı da ona ettiğim iltifatların amaca giden yolda sahte olduğunu yüzüne söyleyip engelleyebilseydim
kanka ne dokturmussun be ama usenmedim okudum. tip olarak ondan daha iyiyim diyorsun ama guzellik goreceledir eger bu da degilse ne kadar iyi olursan ol belki bi hareketinden dolayi kiz seni itici buldu, e tabi yine de soylemesi gerekirdi artik gorusmek istemiyorum diye ama sen ust uste mesaj atinca kizin dotunu kaldirmissin
biri gider biri gelir diye dusunuyodur muhtemelen. boş ver ya degistir bu kafayi, dunyada se ksten daha iyi seyler var mesela, gelistir kendini.
inanmiyorsan kizin tipiyle kendi tipimi atabilirim knk
nerden atacaksin knk
cik gizliden atayim
ciktim bro at
Oradaysan atiyorum
Ozelden yazdim
Attim
Ayrılacak senden benden söylemesi 1 hafta sonra hal ve hareketleri değişecek
zaten ertesi gün mesaj attığımda cevap bile yazmadıki
Bir erkekle kesin ilişkiye girmiştir suçlu içinde oturmuş bir kaç gün sonra bahane yapacak sana
Beden sana söylemesi depresyon başlangıcı olmadan direkt ayrıl yaz mesaja
Uzak dur hasta olursun tırnaklarını yersin başka kız mı yok sana daha iyileri var seçmece bırak şu huyunu artık kendine kalbi güzel olsun sevecek olsun güzellik fazla önemseme zaman geçtikçe güzelleşecek
ne anlatıyon sen abi
Mesela yani demek istedim mesela gerçek değil
abi sen ii deilsin
Sen genede o kerizden uzak dur yoksa zamanı geldi mi çerez gibi yer seni 😂😂
Aklını böyle alırlar koçum saha safsın az daha kendini geliştir ki kızlar PC erkek sever
bana melek yüzlü şeytansında demişti ama abii
Olumm ayrıl ondan ayrıl kurtul ondan o seni şu an kullanıyor ben senin komutanınm ayrıl ondan dünyada güzel kızlar var onlarla takıl kendini beğenmiş depresyon üzüntülü negatif kızdan uzak dur eminim kendini bile sevmiyordur seni bile sevmiyordur
Slak kızlardan uzak dur deliler öyleleri iPhone kullanıyorsa kesin çok güçlüdür toplum kalabalık arkadaşı çoktur
olmuyo olmuyooo. kız tipim değil ama bir anda yoksayılmayı bünyem kaldırmıyo qomtan1m
Sanaaa emrediyordummm ayrıl o canım ayrılll git kendine seni sevecek kız bul özgüvenli ol biraz cafede güzel kız gördün mü teklif et çekinme spor salona gt
spora gidiyorum zaten reis şu an depresyona girdim yine :(
Bırak o kızı terk et perde arkası var bu işte kızlar şeytandır kendini sev bir şeyler yap hobi edin mutlu ol yazık canına yazık o seni üzecektir
Ertesi gün de başkasıyla buluşmuştur.
muhtemelen ama neden umut verip şak diye iletişimi keserki?