Ilk buluşma çok güzel gectı ama eve gecınce mesafe koydu neden sızce?

İlk buluşma çok güzel gectı cıddı bır ılıskımız vardı hersey yolundaydı ama eve gecınce daha az yazmaya başladı. Sevgı kelımelerı ortadan kalktı normal arkadaş gıbı guleryuz emojılerı ıle konuşuyor. begenmedı demeyın begenmese bulusmada kolumagır falan demezdı heralde daha bırcok Sevgı gostergesı dahıl..
Ilk buluşma çok güzel gectı ama eve gecınce mesafe koydu neden sızce?
Cevapla