Tartışma sonrası böyle bir mesaj gelseydi ne yapardınız?

Size sevgilinizin arkadaşı böyle yazsa tepkiniz ne olurdu.

Günaydın. Ben Edanın arkadaşıyım. Eda çok kötü durumda. Hiç iyi değil. Biliyorum seni ilgilendiren konu değil ama zaten çok kötü olaylar atlattı şimdi sen de böyle yapıyorsun ona.

Yani madem hiçbir şey yokken onu yeniden engelleyecekdinse neden kaldırdın ki engelini. Kız çok kötü durumda. Kendine zarar vermesinden endişe ediyorum.
Tartışma sonrası böyle bir mesaj gelseydi ne yapardınız?
Cevapla