Mezarına gidip yaptığım her şey için özür dilesem pişmanlığım geçer mi?

Beni çok seven kuzenim vardı. Trafik. Kazasında öldü. Ölüm haberini aldığım günden beri içimde bir pişmanlık ve üzütü var. O beni çok seviyordu. Ben kuzen olduğumuz için onu hep reddettim. O beni sevmekten hiç vazgeçmedi. 8 yıl boyunca karşılıksız sevdi. Onu çok kırdım çok ağlattım. Yazdığı mesajları geç gördüm. Görüldü attım. Telefonlarını açmadım. Her yerden engellledim. Şimdi ise engeli kaldırdım. Boş boş profiline bakıyorum. En son rüyamda onu gördüm. Mezarına gidip ondan her şey için özür dileyeceğim. Belki pişmanlığım azda olsa geçer.

Mezarına gidip yaptığım her şey için özür dilesem pişmanlığım geçer mi?
Cevapla