Birine ah ettim fakat sonra pişman olup Allaha bıraktım tövbe edip?

Birinin yüzüne karşı ah ettim sonra tövbe ettim Allah'a el açıp dedim ah etmek beddua etmek günah ben onu sana bıraktım sadece sana havale ettim senin adaletine güveniyorum yanlış yaptım ah ederek diye. Sizce günah işlemiş olur muyum. Allah'a bıraktım onu şimdi. Ah ederek beddua ederek yanlış yapmışım. Pişman oldum
Birine ah ettim fakat sonra pişman olup Allaha bıraktım tövbe edip?
Cevapla