Kapalıyım, 1 yıldır görüşüp ciddi düşündüğüm kişi bana "bu güzelliği kapatmak anlamsız" yazdı. Cevap yazmalı mıyım?

Siz olsanız yazar mısınız yani anlayamadım

Kapalıyım, 1 yıldır görüşüp ciddi düşündüğüm kişi bana "bu güzelliği kapatmak anlamsız" yazdı. Cevap yazmalı mıyım?
Cevapla