Şimdi gelip biz öyle sevmiyoruz diyecekler ama yalan bal gibide kendilerine kazık çakanı seviyorlar. Siz ne düşünüyorsunuz kızlar bu durumlar da ne yaptınız?
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Kızlar da serseri kendine acı çektiren şiddet uygulayan erkekleri seviyorlar çünkü seveni sevmezler bu yüzden de acı çekerler...
Benlik bir durum yok ben çirkine bile çirkinsin demeye korkan biriyim
Size söylemedim öyle seven kızlara söyledim
Eveeet orası da doğru
soğuyacaksın zaten normali bu
sana bir tane iyisi lazım çünkü
Aynen öyle bana denk kaliteli huyları karakterli birisi istiyorum aldatmasın mesela sevsin gözleri ışıl ışıl olsun
Kendilerine maddi ve manevi yük olan tiplerin yalakasi Türkiye erkeklerinin çoğu
Aynen öyle bunların parasını yiiyip yiiyip sşktr çekeceksin
Öyle bir şey yapmam karakterime ters en iyisi hayatıma erkek almıyorum
Aynen öyle en doğrusu bu allahtan nasip etmiyor zaten çünkü kaliteli erkek yok göndermiyor biz yalnızlıktan devam.
Kendisine kazık çakmaktan kasıt ucuz ve kenar mahalle dilberi tarzı kadınlarsa evet var böyle bir sevdamız.
Siz kadınların zonnnta ve kkekkkoo erkek sevdası gibi o da.
Yooo ben keko vs sevmiyorum senin kanında var basitlik varoşluk ondan öylesini çekiyorsun
Ben aslında seni ve beni kastetmemiştim ama sen o noktaya getirdiysen neden olmasın 😂
Bende yazdım işte keko sevmiyorum diye yani adam gibi birini istemek ve onun gelmesi bu kadar zor olmamalı. Sende biliyorsun çoğu hemcinsin kazık atanı yalan söyleyeni köpek gibi peşinde koşturanı aldatan aşağılayanı kendisini sevmeyeni seviyor.
Valla benim kendi adıma sevme ve sevmemeyle alakalı pek bir beklentim yok.
Beğendiğim hatunlara kenar mahalle dilberi veya basit diye bakmadan basıp geçiyorum.
Senin beklentilerin ve isteklerinse senin problemin. Bilemedim o yüzden...
Basıp geçme için demiyorum ben zaten sevgi anlamında diyorum
İşte o kısmı benim çok problemim değil, yardımcı olamayacağım diyorum 😊
Sende sevgi dili yok demek ki
O ne dili bilemedim ama evet olmayabilir.
Benim dil genelde oral seks ve öpüşme esnasında faaliyet gösteriyor 🤔
O da güzel zaten de duygusallıkla daha hatsafha da olur ben kendim için diyorum.
Doğrudur. O zaman senin duygusal bir şekilde yalayan ve emen birilerini bulman lazım. Ben genelde bu işlerin hayvansal kısmındayım 👍
Ahhaahah hayvansal kısım güzel tabir 🤣🤣🤣🦁
👍👍😊
yanlis dusunuyorsun. senin yerin degerin bellidir. diger kisiler merak ya da hevestir.
Yok yaa hoşlandığım veya hoşlanacağım adam başkasına aşık çıkıyor yani erkekler kendi canlarını yakanı seviyor keriz yerine koyup parasını yiyeni ama ben öyle olamıyorum işte sanaldan ama bunlar gerçekte hiç sevgilim olmadı
neden olmadi ne eksigin vardi
Kadın at hırsızı erkeklerden erkek ise concik ve beyinsiz kadınlardan hoşlanır
Erkekler de beyin mi var ki uçkurlarına ucuz kadını layık görüyorlar
Türklerin Çoğunda yok
Yaww heheheh aynen aynen
Ben bugüne kadar sadece kahve ısmarladım birine kazık falan yediğim olmadı. Bu düşünce nerden geliyor sana
Bende bunları kızlara sormak istiyorum nedir bu zengin, serseri erkek sevdası?
Siz niye serserş seven kız istiyorsanız o nedenden
Ben şu zamana kadar 1 sevgili dahi yapmadım çoğu kızın aynı olduğunu düşünüyorum😂😂 yanlış olabilir bilmiyorum.
Benim de hiç sevgilim olmadı ama gözlemlerim böyle
Genelde sadece hormonlarıyla hareket ediyorlar çünkü
Aptallıktandır
Ne yazık ki öyle
Hayat üzülmeye değmez ve insanın kendisinden önemli kimse yoktur. Bende çok uzun süredir yalnız ve e enerjik, olgun, tecrübeli, sadık ve arzulu erkeğim. Arkadaş ya da sevgili olabiliriz!!!
demek ki hoşlarına gidiyor ciddiyet aramıyor
Yaaa bırak Allah aşkına bu kadar kalitesiz de olunmaz
valla o da onların kalitesizliği ne diyelim
Evet evet
herkes bir değil
Katılıyorum ama hoşlandığım bey hariç
genelleme yapılamaz bence
Haklısın benden hariç
hic de normal degil butun erkekler oyle degil ama
Çoğu böyle %90
kac erkek tanidin ki boyle bir genelleme yapiyorsun sen belli ki yanlis erkeklere denk gelmissin yazik
Tanımasam neden diyeyim dert yanayım
sen beni anlamiyorsun belli ki ve israr ediyorsun anlamamakta dunyada en az 2 milyar erkek var hepsi mi ahmak bozuk yaramaz serefsiz yuzde 90'ini taniman mumkun degil abartiyorsun neyse gereksiz tartisma ne desem bosuna sabit fikirlisin cunku
senin sanssizligin yanlis erkeklere denk gelmen bu durum butun erkeklerin ayni oldugu anlamina gelmez sen yanlis erkeklere denk geldinse oteki erkeklerin sucu ne cok yanlis ve aptalca sorumsuzca bir tespit seninki kusura bakma o zaman ben de diyeyim kizlar yaramaz hepsi delik desik her onune cikan erkekle yatiyorlar onursuz serefsiz kisiliksiz ne diyeceksin buna?
burada fazla konusmak sorun olabilir istersen ozelden konusabiliriz sanma ki amacim iletisim kurmak sonucta sanal burasi sadece konu hakkinda tartismak istiyorsan tabii
Yaa sen yüzde 10luk içindesindir sen kendini doğru görüyorsan takma kafana
peki sagol uzgunum senin icin gercekten insallah bundan sonra dogru duzgun erkeklere denk gelirsin
ben sahsen kisinin insanligina karakterine zekasina ruhuna bakarim gerisi bos
Yaaa sevgilim olmadı zaten ama sanaldan konuşunca çabuk sıkılıyorum neden böyle ki?
peki nasil oluyor da erkekler hakkinda boyle bir yargida bulunuyorsun anlamadim istersen ozelden konusabiliriz yanlis anlamazsan
oyle walla
Beter olsunlar o zaman ne diyeyim
beter betet olsunlar..