İntihar ettim, hastanelik oldum. Bu süreçte ne yapmam gerekiyor?

4 yıllık ilişkimde cuma günü aldatıldığımı ögrendim. Özür dilemek üzülmek yerine beni aldattığı kişiyi sevdiğini söyledi. Artık onu sevmeye başladım dedi. Düşünüyorum 4 senelik sevdiğim adam nasıl bunu yaptı. Çok zoruma gidiyor. Sanki bir daha yaşayamam gibi geliyor her şey bitmiş gibi geliyor. Benim ne yapmam gerekiyor?

İntihar ettim, hastanelik oldum. Bu süreçte ne yapmam gerekiyor?
Cevapla