3 tane kızım var diye insanlar durmadan bi tane erkek olsun aralarında diyor sizce ne yapmalıyım?

Cidden kafayı yicem ben memnunum durumundan bunu cidden ağır şekilde kizdigimda olmuştur bu ne bizim insanlarımızın erkek çocuğu sevgisi anlam vermedim gitti asla bi daha coxuk dogurmayacagim diyorum olmaz öyle sen yap yap diyorlar siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
3 tane kızım var diye insanlar durmadan bi tane erkek olsun aralarında diyor sizce ne yapmalıyım?
Cevapla