Beni aldatan üstüne mağdur gibi gözükmeye çalışan eski sevgilim yazdı?

Beni aldatmıstı karı kızdaydı gözü sürekli bana da kötü davranıyordu zaten kavga da tehdit ediyodu kufurler haksretler. Ben de son aldatmasında ayrıldım ordan burdan beni kötülemeye çalıştı. Dün de doğum günüydü kutlamadım tabii ki de. Bunun üstüne gelip bana yazdı "düşman değildik bi kibarlık yapıp doğum günümü kutlayabilirdin" aslında ona söyleyeceğim çok şeyim var ama söyleyemiyorum ne yazabilirim sizce buna :(

Beni aldatan üstüne mağdur gibi gözükmeye çalışan eski sevgilim yazdı?
Cevapla