Eski sevgilimin yaptığı şeyler gerçekten çok koyuyor lütfen haklımıyım haksızmıyım söyleyin?

Sevgilimle yaklaşık 1 ay sevgili kaldık. Kız Çok iyi birisiydi sevgiliyken, sanal ilişkiydi ama ileride hayallerimiz vardi. En azından bütün eski sevgililerim arasında birtek bunu hala özlüyor ve seviyorum fakat aynı zamanda nefrette ediyorum. Sevgiliyken sürekli her gün her saat konuşurduk, birbirimizi arardık kızı çok seviyordum. Fakat kız "bende çoklu kişilik bozukluğu var" demişti. kız arada bana patlıyor 10 veya 30 dakika sonra özür diliyordu ve ağlıyordu. Bende kıza aşık Olduğum için Tolere ediyordum.. Ben Paranoyak birisiyim, İnstagramda benim hesabıma kız girebiliyordu bende onun hesabına. Bir arkadaşıma ilişkimizin nasıl gittiğini anlatıyordum fakat "kaybolan mesaj" modunda yaptım bu konuşmayı, kız ondan bir şey sakladığımı söyledi, ona durumu anlatsamda inanmamış gibiydi ve bana soğuk yaptı, 3 4 kez üzerine gidince "neden böyle yapıyorsun" tarzında sorular sorunca "ara verelim lütfen" dedi, normalde 1 ay ara vericektik fakat 2 gün sonra barıştık, kız bana "sana güveniyorum, seninde bana güvenmeni istiyorum. Bu yüzden artık Hesaplarımızı Birbirimize vermeyelim." Dedi, İlk seferde bunu kabul etsemde, Ertesi günü paranoyaklaştım ve bunu kıza yazdım kız bana "hesabımı vermicem" dedi, bende kıza "Bir şey saklamıyorsan neden vermiyorsun ki?" dedim sonrada "ne bileyim belki benden daha iyisini buldun?" yazdım, Kız bana "sen ne saçmalıyorsun? *r*spu olduğumu mu ima ediyorsun?" dedi. Fakat amacım bu değildi. Ayrıldık. Kizdan ne kadar özür dilesemde boştu işin garip kısmı kız bana ilişki içinde patlıyordu ben sorun yaratmıyordum, ben 2 3 kez bir şey sorunca kız hemen sorun yarattı ve bunaldığını söyledi. Son çare kızı annemle konuşturdum, Annem Kızı ikna edip bizi barıştırdı. Fakat kız bana aşırı soğuktu, kız story atıyordu cevap yazıyordum ifade bırakıyordu, Arkadaşı storysine cevap verince onla konuşuyordu çok sinirlenmiştim bitirmek istedim, kız da alay edince, Ben kızın butün sorunlarını yüzüne vurdum kontrolu kaybedip kedisiyle alay ettim. Fakat çok ağlamıştım o gece, Çünkü çok sinirlenmiştim kendimi durduramazdım O kızda ağlamıştı. kıza 14 dakikalık özür ses kaydı attım Fakat yok, Kendisi aynı şeyi yapsa sorun olmuyor ben yapınca sorun yaratıyor... En son barıştık yine 4 kez ayrıldık,1 2 gün önce aslında o ayrılıktan sonra benden intikam almak için yaptığını anlattı. Bu beni çok üzdü ve incitti, hala çok mutsuzum ne yapmalıyım?

Eski sevgilimin yaptığı şeyler gerçekten çok koyuyor lütfen haklımıyım haksızmıyım söyleyin?
Cevapla