Bir detaya baksaniz? Sizce eski sevgilime cok mu haksizlik etmisim?

Sevgilime Askere gideceğimi haber vermeden gittim askerliğim bitince iki hafta bekleyip geri döndüm Kabul etti affetti beni ama daha sonra üç buçuk ay geçti konuşmayalım diyerek uzak dedim bitirdim bitirmek istemediğini söyledi çok seviyorum ben senin askere gittiğini biliyordum dedi ben seni bekledim dedi arkadaşından fotoğrafını gördüm ama ben yine de bitirdim Daha sonra ağustos gibi bitirmiştim Ekim'in sonu gibi geri dönmek istedim bana karşı çok soğuktu sürekli neden geldin Amacın ne deyip durdu Ben de hiçbir şey demedim Sadece özledim deyip gecistirdim üç dört gün konuştu en son konuştuğumuzda da nolduda geldin uzak demiştin evlilik zor dedin niye geliyorsun hiç anlamıyorum dedi hareketlerinden dedi. daha sonra 3 4 gun konustuk numaramı sildi ve konuşmayı kesti. daha sonra baktığımda ise 1ay sonra numaramı ekledi ama ne yazıyor Ne Hiçbir şey yapıyor Anlamadım suç bende mi? Napmaya calisiyorr? Onu takip ettigimi belli ediyorum stalkladigimi falan ama hic bir sey yapmiyo? Siz olsaniz ne anlardiniz bu durumdan?
Bir detaya baksaniz? Sizce eski sevgilime cok mu haksizlik etmisim?
Cevapla