Narsist erkek arkadaşımdan ayrılmam gerekiyor acı çekiyorum ama onu seviyorum ne yapmalıyım?

ilişkimiz rüya gibi başladı her şey çok güzeldi. zamanla ilgi azalmaları, göz ardı edilmeler başladı. ben her sorunu konuşarak halletmeye çalıştım ama o çözmek için hiç çaba harcamadı hatta son zamanlarda çok saygısız ve kırıcı konuşmaya başladı. benim konuşarak halletmek istediğim rahatsız olduğum bir konu olduğunda ona bağımlı olduğumu düşündüğü için sürekli ayrılma imalarında bulunmaya başladı. en yakınım olarak gördüğüm için ona zayıf yanlarımı da anlattım ve o kavgalarımızda beni zayıf noktalarımdan vurdu, bunları beni kırmak için kullandı. ilişki içinde git gide kendime olan saygımı, öz güvenimi ve yaşam enerjimi kaybettim. çevremden izole oldum, sadece bu ilişki için yaşıyor gibiydim, suçluluk hissi duymaya başladım. depresyona girdim çok zor zamanlar yaşadım ve o bu dönemlerde de beni görmezden geldi. hiçbir zaman onun önceliği gibi hissetmedim. sadece canı sıkıldığında yazdığı sıradan biri gibiydim. ama tüm bunların yanı sıra çok güzel zamanlar geçirdik ve hayaller de kurduk. ben onu hep çok sevdim ama bu uç duygular beni çok yordu. bir rüyada gibi hissedip hemen sonra kabusta gibi hissetmek beni çok yordu. başka kızları takip edip beğenmesine, şüphe uyandıran davranışlarına rağmen ben bu konuları açtığımda güvensizlik ve memnuniyetsizlikle suçlandım. gerçekten bu ilişki benim sınırlarımı, gururumu yok etti bu yüzden ne olursa olsun ayrılığı düşünmezdim. ama son saygısızlığı ve haddini aşması bana gözümü nihayet açtırdı ve ayrılmaya karar verdim. bir narsiste kendini anlatmaya çalışmak çok zormuş bunu anladım. sadece ona olan sevgim sürekli kafamı karıştırıyor. anıları silemiyorum. onu özlüyorum ne yapmalıyım :(

Narsist erkek arkadaşımdan ayrılmam gerekiyor acı çekiyorum ama onu seviyorum ne yapmalıyım?
Cevapla