Narsist bir sevgilim vardı, ayrıldık. Mutsuzum ne yapmalıyım?

Narsist biriyle birlikteydim. Git gelli bir ilişkimiz vardı. En son saçma bir nedenden ayrıldık ama yokluğunu çok hissediyorum. Sanki hayatımdaki tek kişi oymuş gibi. Onunlayken mutlu değilim ama onsuz da mutlu değilim. Ne yapmalıyım?
Narsist bir sevgilim vardı, ayrıldık. Mutsuzum ne yapmalıyım?
Cevapla