Narsist ve sevgilisi olan birine bağalandım, nasıl unutabilirim ya da nasıl peşimde koştururum?

Aynı iş yerindeyiz çocukla. Sevgilisi de benden birkaç ay önce orada çalışıyormuş. Kendisine beni aşık etti. Unutamiyorum. Uzak duruyorum , görmezden geliyorum. Narsistleri bilirsiniz belki Acı çekiyorum. Hiçbir şey istemiyorum aslına bakarsaniz sadece bir kez olsun sarılmak. Her şeye rağmen güzeldi. Önceden aşırı ilgiliydi, sonra soğuk yapıyor kaç aydır. Kendime de yakıştıramıyorum sevgilisi var biliyorum. O da ne halt olduğunu biliyor onun ama alişmis gözü kör olmuş.

Narsist ve sevgilisi olan birine bağalandım, nasıl unutabilirim ya da nasıl peşimde koştururum?
Cevapla