Bu da bir çeşit işkence bence🤔
Benimle bi kahve içsene 40 yıl hatırı kalsın demek zor olmamalı🤔 ne demiş şair🤔 ya sev ya s. git😂😂😂
Benimle bi kahve içsene 40 yıl hatırı kalsın demek zor olmamalı🤔 ne demiş şair🤔 ya sev ya s. git😂😂😂
Onun daha büyük işkencesi var sevdiğini söylemediğin çocuğun sevgilisiyle arkadaş kalmak bunu da yaşadı bu gözler😂 her nasıl olduysa sen kız beni bi sev😂😂 oturup benle çocuğu konuşuyordu falan cidden Türk usulü çin işkencesi bu🤔
abboooo 😱🥺
yapman guzuuuum 😂 ben dayanamam yaa saçını başını yolasım gelir😂
Senaryo yazsana kız, koycan bunu diziye çekirdek çitleye çitleye izleriz 😂 ama burada senin tez zamanda zengin ve yakışıklı bir erkekle tanışman lazım 🤔tam birbiriniz aşık olmuşken ilk aşkın olan o kıza tekmeyi vurup sana gelecek 😂 Çok film izledim sanırım 🥺
😂😂 çok manalı oldu bu güzel
Kendime bu eziyeti yapamam sevdiğimi söylerim daha az acı verici olur en fazla reddeder yani 😒
Teşekkürlerrr
Cevap
6Cevap
Sevdiğini söylemeden, içinde tutabilen cindir😂
Karnındaki kelebekler ağzından çikar insanın nasıl tutuyorlar😂 kesin cinler kesin😂
Kışkış kovala hepsini🤣
Elime iki sopa alıp "cin kaç paraparapom" da diyeyim mi😂😂
Ben cin olsam seni görünce durup gülerdim😂
😂😂😂
Cin carpmışa değil, cini güldürmüşe döneceğim😂
Ahaha cin sana çarpılır o zaman 🤣
Beni çarpmaya gelirken bana çarpılacak😎😂 inşallah gece gelir gece herkes güzel görünüyor 🥴😂😂😂
Sen yine de arkadaş kal o arkadaşla. Gece gelmesin gündüz gelsin. Bizde gece görüşü yok malum. İn mi cin mi şimdi, hayırdır yani 🤦♀️🤣
😂😂 keklik gibiyim 🥺 sen olmasan avlanacaktım elin cinine🥺
Bir kahve ıslanmada dostluğumuz pekişsin desem 🤔
Islanmada mı🤔 kahveyle ıslanmak hoş olmaz ama ısmarlanabilir😂 Bu da olur🤔
Ismarlada yazacaktım kız 🥹 basmatik telefonlar geri gelsin 😂
Zengin adamsın ne ısmarı🙄 senin olduğun yerde kimse hesap ödeyemez😎😂😂
Çok ses çıkarıyordu onlar🤔 hızlı yazınca anam kızıyordu😂
https://ibb.co/f40rH1J
Bu ses çıkarmıyor kız 😂
Yoo ödüyorlar kız dün bir abimiz baya baya ödedi ama o gercek zengin 🤔
Böyle yat sahibi falan birisi 🤤
Ohaaa😱😂 gerçi benimki de hala duruyo evde nokia n95 ama bozuk🥺 çalışıyor mu bu🤔
Gogo tanıştırsana🤩😂🤭
Bu arada kahve ısmarlayı bana mı dedin üzerime şeetmedim de orayı🤔 😂
Çalışıyor ama şarj makinesi yok 🤤
Tanışmaz ki kız 🥹 baya baya hani buz gibi adamlar olur ya 50 yaşında ama karizma onlardan 😂
Başka kime diyecem 😂😂
Amcama bak sen heytt be artizzz😎😂😂
Soruyu soran 3 kişiyiz ya karıştırdım😂 olur olur ısmarlarım centilmen kızım ne de olsa🥴😂
Nasıl 3 kişisiniz kız 🤔
Görsen amca demezsin ya baya genç diri duruyor. Centilmen ne kız 😂
Şaka şaka o🥺 espriyi açıklamak zorunda kalmak çok kötü😪
Para insanı diri tutuyor demekki🤔😂
Ne bileyim yaa, hani elimde poşet varken birine taşıtmak için nerede centilmenlik diyorum alıp taşıyor😂 buda öyle bişi 😂
Heee avm kapısından girerken kadına yer veririz önden girsin diye sonra tam kadın girecekken omuz atıp yana savururuz hani o olay mı 😂😂
Savurma kısmına kadar doğru😂 sonrasını boşver😂 öncesini uygula sen 😂
Yok ya uygulamıyorum millet şizofren olmuş sonra derler lan yoksa arkama bakmak için mi yol verdi 🥹 gerek yok kadın erkek eşittir kafasından devam torti 😂
😂😂 doğru öyleside var haklısın.
Yani bazen hiç işime gelmesede ilelebet eşitliği savunacağım😂😂
Aaaa biz şey değil miyiz ‘ata erkil toplum ‘ ? Erkekler üstündür yok öyle bir şey 😂😂
Bir de bunu çıkardılar ata erkil 😂
Ulan senin atan ne ki sen ne olasın 😂
Buna inat anaerkil diye şey çıkardılar başımıza, erkolar başlık parası istemeye başladı😂😂
Bu gerçek mi bak ona göre bende isteyecem 😂 şu an odak noktam bu bak 😂
Ahahahha 😂 hangi ülkeydi bu unuttum yaa ama var😂 bizde evi erkek alır ya onlarda kız tarafı alıyor herşeyi kız yapıyor felan😂 kadın erkeği allmak için servet harcıyor😂😂
Hangi ülke acaba orası 🤔 bunu öğrenmemiz lazım torti ( yani senin öğrenmen lazım 😂 )
Cennette 4 huri kampanyasından sonra duyduğum en iyi kampanya bu 😂
Sonunda değerlendik be 🖤
Ben niye öğreniyorum 🤔 ben erkoya para vermem tc den beleş bulurum😂🤭
O kadar feministim ama ataerkilliği bi sevmeye başladım şu an😂
Çünkü fikri sen soktun kafama 😂
Erkeklere ben olsam bende vermem 😂
O ülke neresi acaba ya sabah yola çıksam kaç gibi orada olurum pazara düğün yetişir mi acaba 😂😂
Sumatra'ymış🤔 bir ada, karılar erkoları istemeye gidiyomuş😂 uçakla 14 saat gogo yetişirsin😂 ama şey sen yengeyi unuttun 😂
Kesin yetişirim ya şimdi yola çıksam 20 dakıkaya Arnavutköy havalimanı oradan Sumatra 2 vesait 😂
Yok yok unutmadım seferi sayılırım ya bir şey olmaz hem manitayla ne alakası var ki? Sumatrada ki kadınlarla benim aramda ki mevzu o 😂😂
ben 2 vesaitle ilçe zor değiştiriyorum adam kıta değiştiriyor 😂
Ha birde lar 😂 tekilde değil 😂Nutkum tutuldu 😂şu an aşırı iknayım 😂
Aşkın önünde ne durabılır torti 😂
O kadar yol gidecem ya en azından 2 tane hak etmiş olmalıyım 😂 hatta başlık parasını versinler sadece o bile olur 😂
Aşk dedi yaa😂
Gel şunu 6 yapalım🤔 3 3 kırışırız yani başlık parasını😂 sus payı, beni sustur gogo yengeye bişi demem🤭😂
Ben işime gelince aşktan , imandan bahsederim ya 😂😂
6 derken hee öyle yükseltebiliyorsak direkt sayılara geçelim torti 😂
İman desen inanırım da aşka inanamadım 😂
Açık arttırma mı yapsak🤔 10 100 1000 diye gider bir kaç milyon dolar verirler herhalde😂
Aşk olayı banada abartı geldi sonradan fark ettim bak 😂
Hem dolar hem milyon hem de aynı cümle içinde 🤤
Torti sen ne güzel Türkçe konuşuyorsun.
Okuduğum en güzel Türkçe bu 😂
Ahahahjsjjasjsa😂😂
Şu dünyada birbirine en çok yakışan iki nadir ve sihirli kelime bunlar 😂 adı bile yetiyor😂
Gozlerımı kapatıp milyon dolar derken bile için kıpır kıpır oluyor 😂😂
Sonra gözümü bir açıyorum yan tarafımda 1 lira 75 kuruş mal mal bana bakıyor 🥹
😂😂
Dünyanın en acı manzarası 🥺 sakla onu🤔 artık 1 tlyi para üstü diye bile vermiyolar😂 bi işe yaramıyor artık😪
Sigara zam geldikten sonra evde bir sürü oldu kız onlardan. 51 lira sigara adam her defasında 4 tane demir veriyor 🤦🏽♂️ 1 lira taşıyayım yanımda diyorum kaybediyorum 55 lira olsa bu kadar etkılemezdi beni 😂
Aman gogo sus deme😂 duyarlarsa hemen 55 yaparlar😂 zama bahane arıyorlar zaten. kaybettiğin 1 tl'ler ile ziyandasın şu an, 55 olsa kara geçerdin😂 benim cüzdan 5 10 kuruşla dolu🤔 napacam bilmiyorum 😂 markete gidip bütünletsemmi acaba🤔
Yakındır yılbaşında 60 olur zaten 😂
Market alır bak kilitle gitsin onlara ama hafta ortası vermen lazım 🤔 malum sayma işi var hafta sonu uğraşmazlar belki.
Migros’larda makıne var o olur bak
Dilenci amca a101 de bütünletmişti gördüm😂 oraya şeedebilirim😂
Nasıl makine ben bilmiyor onu🥺
Dilenciler yolunda ya , sağlam para kaldırıyorlar 😂
Makine var bir tane hazneden atıyorsun paraları , kaç para attıysan ekranda gösteriyor.
İşin bitince tamam butonuna basıyorsun kac para attıysan fiş veriyor.
Kasaya verip alıyorsun parayı.
Vayy🤔 ben niye bilmiyorum bunu🥺 aydınlandım 😇 bugün de yeni bir şey öğrendik çok şükür 😂
Çünkü fakir değilsin 🤔 milyon dolar falan diyorsun ben de bozuk para makınesi anlatıyorum 😂
Bir de bana zengin diyorsun torti 😂
😂😂😂
Dur şimdi öyle değil o😂 yani böyle diyince ben zenginmişim gibi duruyor evet ama aslı öyle değil😂 çünkü benim jakuzim yok🥺 evimin altında garaj yok🥺
Sen kesin zenginsin biz fakırlerin halinden anlamak için takılıyorsun burada 🤔 oruç tutuyor musun sen torti?
Tutuyorum 🤔 sadece ramazan'da değil her zaman tutuyorum mecburi oruç bu🥺😂
İşte bak açların fakırlerin halinden anlamak için tutuyorsun. Ben neden tutmuyorum çünkü zaten fakırım de ne biçim karşı cevap verdin ya ikna oldum fakır olduğuna 😂
Bu cevabı beklemıyordum bak. Tamam zekısın ama bunu her zaman belli etme be torti 😂
😂😂😂
tutuyomusun diye sormandan belliydi bunu diyeceğin😂 hemen önlem alayım dedim🤭
Ne biçim önlem kız bu direkt baraj kurdun sen 😂
Bak şimdi aklıma geldi gece gece🥺 madem oruç fakirleri anlayalım diye var, fakirler niye tutuyor🤔 hac gibi zenginlere şart olmalı sadece🤔 sorgulamamalıyım, sorgulamamalıyım🥺
Para biriktirmek için 😂
Hani bir makale var ya 🤔
Adam tanrıya sormuş , madem kaderimiz doğmadan yazıldı biz neden iman edip dua edip dilek diliyoruz diye.
Tanrı cevap vermiş , kaderinizin bazı kısımlarında duası dileği kabul olacak yazıyor demiş.
Hani oruçlu oruçlu dua edersen falan o kısma gelırde duaların kabuk olur falan diye işte 😂
Ahahaha😂 yav bigün eve geliyorum canım tatlı çekti param yetmedi ona bendealmadan geldim bi baktım bizimkiler gündüz almış 😂 bilsem hakkımı başka şeyde kullanırdım diyorum. Yat kat isterdim 😂 o kısma nedense hep ucuz isteklerim denk geliyor 🥺
Bak o dilek dua zamanıymış demek ki tabi inançlı insanlara göre.
Torti sana kötü bir haberim var biz ultra uçuk şeylerin hayalini kurmayız ki 🤔
Sen hiç eve giderken ahh şimdi altımda Porsche olsaydı ya da Allah’ım bana ferrarı ver diyor musun?
Zengin adamla fakir adamın hayali bile farklı olur.
🥺🥺 üzücü bir aydınlanma yaşıyorum şu an😪
Cahillik gerçekten en büyük mutluluk 😪
Ya kadın sen neden durup durup aydınlanıyorsun 😂😂
Öyle değil mi ama?
Hiç durduk yere italya’ya gidip bilmem ne pizzası yesem dedin mi? Ama lahmacun Adana demişsindir.
2 oldu bu kadar aydınlık yetti bana😂
Evet doğru🥺 Antep'e gideceğim diyorum hep😪 hiç pariste uyanayım demedim🥺 hayalimiz bile fakir kanıma işlemiş
Hayal fakır değil 😂
Fakır ihtıyacı için hayal kurar , zengin ise hedef haline getirmek ya da vizyonu geniş tutmak için 😂
Gogo dur🥺 bu kadar yeter😪 fazla geldi bu😭 miss gibi derdim oldu çok şükür ağlayarak günlüğüme yazabilirim😂
😂😂 tamam durdum.
Şey ama gözyaşın günlüğün sayfasına düşecek yazılar bulanık olacak ve sayfa dalgalanacak.
Raconu bu çünkü hee bir de kurumuş gül olması şart 😂
Tabi😂
Gül yok ama saksıdan fesleğen koparıp koyarım🥺 bir gülüm bile yok anlıyor musun😭😭
Fesleğen maydonoza benzeyen degıl mı kız 🤔
Yazık öldürme dolaptan yeşillik al koy alayı aynı ot zaten renkleri kokuları farklı.
Temelde hepsi ot 😂
Gül reçel yapmayacaksan gerekte yok zaten ya 😂
Benziyomuymuş🤔 bilmem ki😂
Doğru diyosun taze soğan vardı🤔 bi parça koyarım mis gibi kokar 😇
Gül baska ne işe yarıyor ki ha birde kolanyası var ama o bayıyo😂
Gül suyu güzel bak onu mu diyorsun?
Camilere dökerler hani mis gibi kokar.
Taze soğan mı çıtayı neden arşa çıkartıp birden dibe vuruyorsun kız sen 😂
Yalnız taze soğan ve kuru fasülye 🤤
Güngören sanayi sitesinde var bi kurucu offf diyorum offf 🤤🤤🤤
He o işte😂 ben pek sevmiyorum bayık geliyo bana 🤔
Şok etkisi yapıyorum😂 güle laf edip taze soğan sevmek kroluğu🤭
Kokmasa güzel bişey😂 ben çiğköfte dürüme koyuyorum 😂 birde patates kızartmasıyla dürcen🤤
Harbiden ya gül dedin soğana tav oldun 😂
Kokar mokar tok tutar demiş büyüklerimiz 😂
Haşlanmış yumurtayı ekmeğe gömüp arasına yeşil soğan koyuncada güzel oluyor bak 🤤😂
Ya onu çok yaparlardı okulda beslenme götürürken 😂 millette görürdüm kokardı sevmezdim ondan hiç o kombini denemedim🥺
Burun degıl mübarek sismik dedektör 😂
Dene bak muhteşem oluyor 🤤 yumurta sıcak olacak ama soğuk yiyen cindir zaten 😂
Torti ben 2 saat bari yatayım daha uyuyup uyanıp işe gidecem 🤦🏽♂️
Dünyada sadece sen kalmışsın gibi davran görüşürüz 👋🏼
İyi geceler gogo, kendine ve çevrene iyi bak görüşürüz 🖐
Belki bir gün söylerim😅
hadi inşallah 😂 tam destek 😇
😅🙏🏻
Nasıl nasıl
Platoniğinle arkadaş kalabilir misin? desem hemen anlarsınız ama 🙄
Ya benimsin ya da umrumda değilsin😂 diye tortisözü bile var🤔 katılıyorum
😎
yorulursan arada otur dinlen onlar gelsin 😂😂
Hep erkekler yürüyor birazda kadınlar yürüsün diyonuz sonra🤔
yürüyeceğin insanlada kanka olmazsın ya😂😂 arkadaş ayağı okey ama kankadan dönmez o top😂
Çünkü gerek duymuyoruz ki😎 zaten yürüyorlar niye yoralım kendimizi 😂
25-27 yaşa kadar o en geç😂 ondan sonra akıllanırlar😂
Kızlar için diyorum😂 o saflık gider😂 hala akıllannmayan varsa kafasını halıya sürtüp kıvılcım çıkartsın😂
Ooo kral peygamberliğini ilan etsene😂😂
Tööööğbe dim😂
Kalamam kıskanırım krizlere girerim.
Kalamam
Hayirrr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?