Ortalıkta herkes birbiri ile flört ediyor kim kiminle belli değil kafamız karışıyor. Bu nedenle çıkma teklifi olsun herkes ne olduğunu bilsin ben haksız mıyım looo :D

Ortalıkta herkes birbiri ile flört ediyor kim kiminle belli değil kafamız karışıyor. Bu nedenle çıkma teklifi olsun herkes ne olduğunu bilsin ben haksız mıyım looo :D

Flört evresi sosyal medya üzerinden tanışmalarda kullanıyor genellikle.
Duygusuz ve hissiz bir süreç.
Yeni tanışan iki kişinin birbirini tanıma evreside diyebiliriz.
Fakat insanlarda bu evrenin yanlış bir algı oluşturduğu kesin.
Bir insan bir kişi ile flört etmeli.
Bir kişiyi tanımaya yönelmeli
Olmuyorsa da sohbet kibarca kesilip ondan sonra başka yöne doğru yönelmeli
Flört adı altında bir çok kişi ile aynı anda yazışmak karaktersizlik belirtisi bence
Gerçi günümüzde bu duruma da karaktersiz demek yerine flörtöz deyip yine işin içinden sıyrılıyorlar.
Çıkma teklif etmek daha dürüst bir süreç
Flörtleşme nedir yaa 😂 eskiden flörtleşmek mi vardı bunlar hep sonradan icat oldu, dur ona yazayım o olmadı buna yazayım yok olmadı eski sevgilime geri döneyim bu nedir Allah aşkına, eskiden birisini severdin ona teflif ederdin ilişkiye başlanırdı şimdi herseyin kirlendiği bu dünyada en güzel duygularımız da birlikte kirlendi, oysaki sevmek kadar güzel bir şey varmıydı ki... söyleyeceklerim bu kadardı teşekkürler 🙋
Çıkma teklifi güzeldi masumdu ancak ben flörtten yanaydım , sevgililik ortadan kalksın , evlilik zaten , hepten kalksın sadece flört kalsın diyecektim aman🙄
Ahizeli telefonlarda ayakta konuşurken yorulmalar. Kokulu mektup gönderip cevap beklemeler. Pencereler, mahalle köşeleri. İletişim bizi çok bozdu.
Gelsin.
Cevap
10Cevap
Biz şimdi neyiz?
Elhamdülillah müslümanız😂🤪
Evet gelsin daha güzeldi ssjs
Çıkma teklif daha güzeldi ya
Benim için fark etmez zaten hayatımda bir kere bile sevgilim olmadı ya da flörtüm olmadı.. aşıksam bunu söylerim zaten.
Kesinlikle.. Flört etmek de nedir hiç anlamıyorum.. 😅 Kimin eli kimin cebinde belli değil.. 😄 Net olmayı öğrenemediler..
Kesinlikle çok şükür böyle bir insan olduğum için.. 😅
Aynen öyle..
Akıllarda ki "biz şimdi neyiz" sorusu kalkar belki. Eskiler eskiden güzeldi be. Çok yaşlanmışım gibi konuştum böyle de.. 😂
Hayır daha çok çıtırım 😂🙌🏻
Abi sitenin hızına yetişemiyorum kime ne takacağımı şaşırdım (yanlış anlama olmasın takı anlamında dedim) 🤣🤣
Flört kalkmasın ya ben seviyorum. Ama çıkma teklifi gelebilir. Yani bence ikisi beraber ilerleyebilir çünkü neden olmasın😅
Önceden ilişkiler daha güzeldi, herkes ne yaşadığını biliyordu.
Şimdi adsız ilişki yaşıyor herkes.
Herşeyi yaşayıp adını koyamıyorlar.
Ya adını koyamadığın ilişkiyi yaşamayacaksın ya da adını koyacaksın.
Çok itici.
Ben flört mlört anlamam zaten, beceremiyorum. Direkt teklif ediyorum djskxksl
Eskiden güzeldi ya. Flört mülört ben pek anlamıyorum bu şeylerden.😅
Derler hocam derler 😅
Canları sağolsun 😊
Ahahahah iç sesim
Heç 🤣
Hahahah peki anlaştık
Flört ederken karşındakini bir nebzede olsun tanıyorsun ama hiç bir sorumluluk alman gerekmiyor, eğer gerçekten ilgileniyorsan çıkma teklifi edersin zaten
Yeni nesil flörtü olması gerektiği gibi yaşamıyor ki.. Her şeyi yaşıyorlar ama adı hala flört hemde duygusuz.. Sorun isimlendirmede değil kisilerde..
.. kıvırmayin... yeni kelimeler icat edip.. karanlıkta göz kırpmaya gerek yok.. kaçak his güreşi oynayacağınıza.. duygularınızı koyverin gitsin... hayat o kadar kısa ki..
Bi soru sorup evet demeden başlanılmayan şey sevgililik değil, evlilik🙄 neden yozlaştırılmış, kim yozlaştırmış, teklifsiz sevgili olunmaz diye kim çıkarmış merak ediyorum.
Flört gibi belirsiz duygulara gerek yok. Sevgili olacak veya evlilik teklifi edilip nişanlılık evresinde tanımak daha sağlıklı bana kalırsa.
Flört oynasilan kimse demek, hani seviselim ama sevgilide olmayalımin kabul görmüş hali mcm
Doğallık ve realite geri gelsin isterdim ben
Sevgili misin, arkadaş mısın, ne zıkkımsın. Anlayana kadar insanın ömrü geçiyor.
Bazıları flörtüm şöyle sevgilim böyle diyor. Kardeş kim kim ben anlamıyorum 😄 bence gelsin
Evet geri gelsin oyuncağa döndü bu flört işi
Bende flört evresi hiç olmadı 3 günde ya etkilenir ya da nefret eder ortam yok 😂
flört etmek zaten bana gizli saklı bişeyler yapıyorsun algısı oluşturuyor hep
benim için fark eden bir şey yok
Flört ne bee..💁♀️
direkt evlensek
Kalkmasın en güzel evre sorumluluğu yok
Hepsi kalksın hiç biri gelmesin
Hayır.
Evet gelsin
Hayie
Yok a
Yani ikiside kalsın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?