Erkeklerle gerçekten anlaşamıyorum ve anlamıyorum erkekler neden böyle saçmalıyor?

Ne kadar hayatıma birini almaya çalışsam anlaşamadım mesajlaşıyoruz hemen bir şeye tepki versem egoist ilan ediyorlar ve saçmalıyorlar veya biraz naz trip yapsam dünyanın en egolu insanı oluyorum. Ben biraz dış görünüş olarak dikkat çeken bir tipim bundan dolayı mı bilmiyorum aşırı saçmalıyorlar ben insanım sinirlenebilirim tepki verebilirim azıcık bir şey söylesem hemen beni narsist egoist ilan edip sürekli intikam almaya çalışıyorlar hemen hayalleri yıkılıyor çünkü robot gibi olmalıyız.. Ben araba demedim, para demedim, yakışıklılık demedim azıcıkta Naz trip çekin yahuuu kadın Naz yapar küser bunu çekmiyoraanız ölene kadar bekar kalacaksınız.. Bunu duyun erkekler bu erkek düşmanlığının nedeni sizin kendi hemcinsleriniz yüzünden oluyor mesela ben artık evlenmeyi bile düşünmüyorum? Bu erkekler neden böyle?

Erkeklerle gerçekten anlaşamıyorum ve anlamıyorum erkekler neden böyle saçmalıyor?
Cevapla