Kız arkadaşıma örgü ördüm ama bana hiç romantik değilsin dedi. Haksız değil mi?

Onun için örgü ördüm ismini yazdım seni seviyorum yazdım sonra dedimki atkı falanda örmeyi düşünüyorum ya da bere oda dediki hiç romantik değilsin bana bunu kaç erkek yapar senelerdir örgü örmüyordum bide

Kız arkadaşıma örgü ördüm ama bana hiç romantik değilsin dedi. Haksız değil mi?
Cevapla